Weer wat meegemaakt op de baai

Beste forumers; al surfend op ebay.be kwam ik volgende aanbieding tegen
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=160285100131
Weer te mooi om waar te zijn. Ik ging dus op google zoeken achter het bewuste uurwerk en vind er eentje op chrono24 ( zowat mijn referentiepunt betreffende prijzen van 2de hands)Groot was m’n verbazing dat er op chrono24 gebruik gemaakt werd van identiek dezelfde foto als op ebay maar dan met een reeële prijs van het uurwerk en locatie van verkoop brussel ipv parijs. Ik mail de verkoper met de vraag of de VC die hij aanbied wel echt is en ik vertel em ook over de foto die ik vond op chrono. Geen 10 na m’n vraag aan de verkoper is de VC verkocht voor de hoogst biedende huidige prijs. Dit lijkt me weer heeeel verdacht en ik heb dan ook een vermoeden van fraduleus handelen doorgestuurd naar ebay. Deed iemand dit nogal?En wat was het resultaat. Hopelijk heb ik iemand behoed voor een " miskoop".

51 euries voor een Vacheron is niet duur…!

daarom dat ik wopu weten of ie “echt” was -)

100% positieve feedback … op AANKOPEN van goedkope prullaria. Als verkoper staat hij op -0- en dat zet al te denken.
Voor dit soort klokken wijk ik liever uit naar de zakelijke verkopers met +250 zware transacties…
Jur