Weeral een kapotte Omega

Heb zelf goede ervaringen met de afhandeling van problemen. De Speedmaster reduced van mijn vriendin had op de dag van aanschaf al een losse pusher. Slecht dat dit gebeuren kan, maar binnen 3 weken was het horloge weer terug.

Een tijdje terug bleek haar horloge veel te snel te lopen. Horloge was gevallen, weliswaar niet van al te hoog, en had verder ook geen enkele beschadiging. Is door Omega onder garantie hersteld en horloge loopt weer helemaal goed naar alle tevredenheid.

Als je zoveel geld neertelt voor een horloge en op de eerste dag is er al iets stuk dan zou ik direct een ander exemplaar willen. Drie weken moeten wachten zou voor mij onacceptabel zijn. Dat noem ik geen service.

Traveller69 Schreef:

Heb zelf goede ervaringen met de afhandeling van
problemen. De Speedmaster reduced van mijn
vriendin had op de dag van aanschaf al een losse
pusher. Slecht dat dit gebeuren kan, maar binnen 3
weken was het horloge weer terug.

U R a Bus Schreef:

Na de garantie ga ik sowieso langs Ferrie.

Maar zolang er waarborg op zit gewoon naar Omega
zelf.

En dat een horloge moet onderhouden worden, heb ik
helemaal geen probleem mee.

Ferrie doet geen co-axial reparaties, heb ik begrepen…

Brutus Schreef:

hcptdg Schreef:


Omega blijft, in negatieve zin, beroemd voor de
kwaliteit van reparaties en service…

Ga naar een goede horlogemaker en blijf weg bij
Omega zelf.

Ook “goede” horlogemakers laten - net als
horlogemakers bij Omega - af en toe wel eens een
steekje vallen…

Wat Brutus zegt.

Overigens schreef El Penumbra vorig jaar een keertje dat hij zijn Omega 2 weken later alweer retour had (bij Swatch vandaan). Ik heb een Longines van mij al eens binnen 3 weken op kunnen halen. Traveller69 had zijn Omega binnen 3 weken terug… Wat ik heb begrepen heeft Swatch geïnvesteerd in zijn service-apparaat en dit blijkt zich terug te betalen. Zijn we negatieve ervaringen uit het verleden niet tot in het eeuwige aan het napapagaaien?

synthdood Schreef:

Als je zoveel geld neertelt voor een horloge en op
de eerste dag is er al iets stuk dan zou ik direct
een ander exemplaar willen. Drie weken moeten
wachten zou voor mij onacceptabel zijn. Dat noem
ik geen service.

3 weken vond ik geen probleem, zou toch op vakantie gaan en dan zou het horloge sowieso niet meegaan. En mijn vriendin wilde geen nieuwe, die wilde het horloge dat ze die ochtend had gekregen en al om had gehad niet meer ruilen.