Weersafhankelijk

Nou ja, niet voor die prijs, misschien. Maar ik heb even een Squale-pauze. :unamused:

In de winter heb ik kwa horloges veel meer koopdrang dan in de zomer.
Zomers ben ik meer met andere hobby’s bezig. Zoals bier drinken op het terras terwijl ik lekker aan het shinen ben met de horloges die ik tijdens mijn winterdepressie gekocht heb😂

2 likes

Goeie!

Geen last van het weer. Ik heb een bescheiden verzameling van ca. 10 horloges. Heb nog enkele modellen op mijn verlanglijstje staan. Wacht geduldig tot er één aangeboden wordt in het blauw en dan koop ik af en toe een horloge. Dan ben je er gewoon heel blij mee dat ie eindelijk om je pols zit.

Verzamelen is voor mij meer af en toe iets toevoegen maar vooral dragen en genieten.

Zomaar van alles kopen op internet doe ik niet meer. Heb één keer een horloge gekocht omdat het een hype was, die draag ik zelden meer en zal binnenkort wel het blauw in gaan. Eén of ander plastic ding :first_quarter_moon_with_face::woman_astronaut:

Ik heb er 2 in het blauw waarop ik “aas”. Maar merkte dus vanmorgen dat ik door het weer en de voorspellingen bijna de trekker overhaalde. Maar het hele plaatje klopt nog niet helemaal dus kon me inhouden :sweat_smile:

1 like

En vervolgens een flinke opslag gaan huren.

1 like