Ik weet niet hoe dat met jullie is? Maar op dit soort regenachtige dagen ben ik, natuurlijk, meer online te vinden op ons forum.
Daarbij lijkt het alsof ik dan een extra behoefte heb om een horloge aan te schaffen op die dag. Herkennen jullie dit? Dat de weersomstandigheden invloed geven in relatie tot het kopen van een horloge/het ontmoeten van een mede hf- deelnemer.
gaat op regenachtige dagen als volgt:
Ik vraag of ze mn NA komt bekijken en als ze hem dan bij daglicht bij het raam staat te bekijken ga ik achter haar staan en dan…
Vul maar in.
Oh ja, mn horloges liggen op de slaapkamer.
Op zonnige dagen komt ze NA kijken op het balkon, daar vertel ik in een volgend topic meer over.
geen reet
niet zeiken
chinese kut-versie
datum op 12 verneukt 'm
sowieso die berk-platen kut
kast ook nog verneuken
expliciet fuck you
SBGJ255? Kut
liever een Evolution 9 in m’n hol
wordt niet geiler
Verdomme
een lul op een drumstel
Ik geil daar al op
abjecte kuthorloges
glanzen als een hondelul in de maneschijn
lijst is best kut…
De Poolse dealer stuurde me een tracking link, plotseling waren alle Squales op z’n account 200+ Euro duurder en was “de koerier de mijne kwijt” waarna hij de order afblies.
Nou, ik hoorde van een forumgenoot dat Q watches even geen beige modellen kreeg, dus wanneer de productie op gang is en de nieuwigheid er af is pak ik een beige op wanneer ik er eentje tegen kom.
Niet zo leuk, Henk. Da witte gij ook.
Wink wink, nudge nudge, if you know what I mean? Alle gekheid op een stokje, die Chronomaster heeft plenty polish die zeker onder de aandacht gebracht mag worden, daar heddegij die brunette niet bij nodig.