Weersafhankelijk

Hallo!

Ik weet niet hoe dat met jullie is? Maar op dit soort regenachtige dagen ben ik, natuurlijk, meer online te vinden op ons forum.
Daarbij lijkt het alsof ik dan een extra behoefte heb om een horloge aan te schaffen op die dag. Herkennen jullie dit? Dat de weersomstandigheden invloed geven in relatie tot het kopen van een horloge/het ontmoeten van een mede hf- deelnemer.

4 likes

Nee

Bij ons in Zeeland heet dat gewoon een winterdip, niks aan doen gaat vanzelf over en ja soms helpt het om dan een horloge te kopen…

Check. :white_check_mark:

Not so much. :x:

1 like

gaat op regenachtige dagen als volgt:
Ik vraag of ze mn NA komt bekijken en als ze hem dan bij daglicht bij het raam staat te bekijken ga ik achter haar staan en dan…
Vul maar in.

Oh ja, mn horloges liggen op de slaapkamer.

Op zonnige dagen komt ze NA kijken op het balkon, daar vertel ik in een volgend topic meer over.

3 likes

Doe maar op het penthouse forum ipv hier svp

1 like

Ik heb precies hetzelfde, als het regent krijg ik gruwelijk veel zin om een horloge te kopen.

Net als met sneeuw, of zo’n. Of zo’n typische Hollandse grijze dag.

2 likes

Zulke lieve beesten hé die mechelse herders.

4 likes

FTFY :wink:

1 like

Dank je. Ik dacht het ook net. Zeker aangezien dat een reclamefoto voor één of ander plakmerk is. :slight_smile:

1 like

Nee…maar wel altijd op 1 april. :thinking:

1 like

Voor onderzoeksdoeleinden zou ik graag het webadres willen hebben.

3 likes

Het offtopic deel van dit forum zou natuurlijk ook kunnen, maar daar kunnen @JohnvdT en ik helaas niet bij :grin:

2 likes

geen reet
niet zeiken
chinese kut-versie
datum op 12 verneukt 'm
sowieso die berk-platen kut
kast ook nog verneuken
expliciet fuck you
SBGJ255? Kut
liever een Evolution 9 in m’n hol
wordt niet geiler
Verdomme
een lul op een drumstel
Ik geil daar al op
abjecte kuthorloges
glanzen als een hondelul in de maneschijn
lijst is best kut…

Het forum holt inderdaad achteruit.:thinking:

Neh, hangt bij mij niet echt van het weer af. Ben, in principe, dagelijks wel de nodige tijd aan 't rondhangen, hier. :man_shrugging:

Neh, ik wil gewoon altijd wel een horloge kopen; rain or shine. :grin:

Online bedoel je of irl? Nou ja, sowieso wel gezellig. O.k., meestal, dan. :stuck_out_tongue_winking_eye: :beers:

Platvloerse taal in een on-topic context is altijd beter dan een hint van nonchalante misogynie. :slight_smile:

Dat die super squale afketste vind ik nog steeds jammer. Ik hou dat in de pocket voor later dit jaar, als er wat meer zijn.

Oh, ging die niet door?

Meer Super Squales of iets anders?
Ach, er is ook nog zoveel leuks!

Ik zal de zin even afmaken nu de autosuggestieve fantasie voor een aantal te veel gestimuleerd wordt.

…wijs ik haar behulpzaam op de prachtige details en de sublieme Zaratsu polish.

1 like

De Poolse dealer stuurde me een tracking link, plotseling waren alle Squales op z’n account 200+ Euro duurder en was “de koerier de mijne kwijt” waarna hij de order afblies.

Nou, ik hoorde van een forumgenoot dat Q watches even geen beige modellen kreeg, dus wanneer de productie op gang is en de nieuwigheid er af is pak ik een beige op wanneer ik er eentje tegen kom.

Niet zo leuk, Henk. Da witte gij ook.

Wink wink, nudge nudge, if you know what I mean? Alle gekheid op een stokje, die Chronomaster heeft plenty polish die zeker onder de aandacht gebracht mag worden, daar heddegij die brunette niet bij nodig.

2 likes

Nope. Als ik koopdrang zou krijgen van elke keer dat het slecht weer is, dan mag ik m’n baas wel om forse opslag gaan vragen. :sweat_smile:

3 likes