Weet iemand de prijs van dit horloge? 🔒

Ja daar zijn er genoeg van. En nadat ze te horen hebben gekregen dat het allemaal neppe puinbakken zijn hoor je er nooit meer wat van.

1 like

Dat hoort bij de categorie.

2 likes

Ik zou zeggen ff de bodem loshalen dan weet je het snel genoeg of het een echte heuer betreft

1 like

Misschien heb je hier wat aan?

https://www.calibre11.com/

Meer foto’s, ook achterzijde en eventueel binnenwerk kan helpen.

Zit vaak een ETA binnewerkje in.

Ook toelichten hoe je er aan komt kan soms het verhaal verduidelijken, maak een leuk topic aan en dan komen er ook waardige reacties.

Maar laat je niet ontmoedigen door sommige botte reacties, die gaan zo wel weer wandelen als je het horloge kreeg en blijkt dat het echt wel 150 euro waard is. :wink:

Dit horloge is, imo, geen echte TAG Heuer.
Vrij slechte foto, maar wat ik zie is:

• een bezel die niet klopt (ja, de 1500 is er met verschillende bezels, maar deze bestaat niet).
  • de 1500 had, voor zover ik weet, in alle uitvoeringen rondjes op 9 en 6 en streepjes op de overige uren, behalve de 12 (driehoek) en 3 (datumvenster).
  • ‘1500’ op de wijzerplaat. Dit stond er bij deze serie niet op.
  • een sunburst blauwe wijzerplaat. Die is nooit gemaakt, voor deze serie.
  • een datumloupe. Ook niet correct voor dit type.
  • lugvorm klopt niet.

Verder wil je, lijkt mij niet de (oorspronkelijke) prijs van dit horloge weten (wie zal het zeggen, want nep), maar de (huidige) waarde. Die zal niet hoog zijn, want het is een nepper. Sowieso mag je hier dit horloge niet aanbieden.

8 likes

100% nep, waarde een paar euro voor de liefhebber.

Een liefhebber hoeft geen fake troep al was t gratis :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Interessante informatie, maar als TH-leek lijkt me de opmaak van de wijzerplaat al een weggever. Ik denk toch te mogen aannemen dat TH niet dit soort prut levert :wink:

Voor de liefhebber van fake-troep? Die zijn er ook :rofl:

1 like

Dat antwoord komt er, wij zijn over het algemeen heel aardig alhier :innocent:

1 like