50 euro cent
Ben bang dat het enkel eventuele emotionele waarde met zich meedraagt. Lijkt een fake…
Die is nep, dus die zal niet zoveel waard zijn.
Nihil.
Nieuw op HF, 2 posts binnen een paar uur zonder verdere toelichting of introductie en dan nog verwachten een antwoord te krijgen…
toon een beetje meer respect !
War is het probleem, @ME-OSIRIS? Er is een antwoord gegeven op de vraag. En jij begint over respect, zonder enige uitleg? Ik volg het even niet.
Huh? Is toch gewoon een antwoord op de vraag?
Zou €1,50 in jouw ogen een beter antwoord zijn geweest?
Nee, resect.
Als het niet om een rolex of een ander duur merk gaat , dan zijn sommige reacties uit de hoogte .
Het betreft hier een horloge forum niet ? geen forum voor luxemerken .
Dus "alors Monsieur "DOTX " si , Un peut plus de resect/ respect
Het gaat er ook dat iemand een account aanmaakt om zonder zelf enig onderzoek te doen de waarde vraagt van een (waarschijnlijk) nep klok. Het is hier een horloge forum waar leden elkaar respecteren en helpen. Geen echtheid API.
Daarnaast is Tag Heuer en luxe merk.
Dit heeft niets te maken met Rolex of luxemerken; het gaat hier om het feit dat het een nepper is. De gegeven waarde van 50 euro cent is dan zelfs technisch een 50 euro cent te veel, aangezien deze niet verkocht mag worden.
Dit heeft niets met respect te maken. Je zou kunnen beargumenteren dat jouw initiële reactie wel wat mist.
Deze discussie is er al meerdere keren geweest; dit gedeelte van het forum is gemaakt voor dit soort vragen. Er zijn geen eisen gesteld wat betreft vooronderzoek of andere dingen.
Precies dit👆
En respect kun je afdwingen door je bijvoorbeeld eerst voor te stellen en wat de herkomst van de horloges is.
Zijn vraag lijkt mij vrij duidelijk🤔
En het antwoord ook trouwens🙂
hartelijk dank voor de verduidelijking !
mijn reactie komt er na eigen ervaring op het horlogeforum , had vooraf wel wat research gedaan .
Sommige reacties behulpzaam andere …
met dank voor Uw reactie
joshua
Had je het liever in frenkses gehad?
Je aanmelden op een forum en een vraag stellen aan mensen die er meer verstand van hebben is toch juist onderzoek doen.
Fair point
Dat klopt, dat is een methode. Maar zelfs dan is het een goede gewoonte om in ieder geval wat achtergrondinformatie te geven (herkomst), wat duidelijke foto’s te plaatsen en aan te geven wat je zelf al hebt gedaan, waar je hebt gezocht en wat je te weten bent gekomen.
Zonder dat is het gewoon lui.
Zeg ik met alle resect.