Weet iemand een horloge in de stijl van de Aspen One

Hallo Allemaal,

Ik ben enige tijd geleden in een maandblad een horloge tegengekomen uit de VS, de Aspen One. Zie www.aspenjewelryandwatches.com

Ik ben helemaal weg van dit type horloges, met name de white gold, welke mijns inziens net zo goed in staal had kunnen worden gemaakt, is minder gevoelig.
Maar ja, dan hadden ze er waaarschijnlijk geen USD 30.000 voor kunnen vragen.

En, je raadt ´t al, die USD 30.000 is nu net het probleem. Die heb ik even niet…

Weet iemand een horloge dat in dezelfde stijl is gemaakt, hierbij bedoel ik met name de uitvoering van de kast en bandbevestiging. De kast is als een soort platte ton uitgevoerd, zonder lugs, en heeft een vrij smalle rand, dus groot glas.
Als budget denk in aan zo´n EUR 400

Ben benieuwd wat jullie me kunnen adviseren.

Hartelijke groeten, Rickover

Als ze hem in staal hadden gemaakt hadden ze ook 30,000 kunnen vragen, horloges zijn toch wat de gek er voor geeft, maar als ik jou was zou ik ff wachten tot je die 30,000 wel hebt, want je geeft zelf al aan dat je het ff niet hebt, dus binnenkort wel, dus geduld hebben.

Als je puur kijkt naar kastvorm en bandaanzet, dan heeft ie naar mijn bescheiden mening veel weg van een Giuliano Mazzuoli Manometro. Oordeel zelf:

Alleen dat budget van 400 euro wordt een probleem. Deze gaan vanaf ongeveer 1500 euro op chrono24.com.

Voor de luie surfers onde rons ook nog een plaatje van de Aspen One:

De Uniform Wares 300 Series misschien?

http://www.uniformwares.com/product_info.php?cPath=1&products_id=41

Komt op 550 euro.

Snooker Schreef:

Voor de luie surfers onder ons

Yep, dat was ik onder andere :D. Bedankt voor het plaatje, want wat een mooi horloge…maar wat een geld…

ik zou mooi wat anders zoeken … gebeurd me niet vaak maar deze vind ik niet heel mooi :wink:

Hoi Snooker,

Bedankt voor de tip. Dit horloge was ik nog niet tegengekomen, en valt zeker in de smaak. Alleen nog een beetje oefenen op de naam, Giuliano Mazzuoli Manometro.

Zeker eentje voor op m´n verlanglijstje, iets langer sparen, maar beter bereikbaar dan de Aspen :~

Hartelijke groet,

Rickover

Hallo Jan,

Deze komt aardig in de buurt, maar hij is wat te minimalistisch naar m´n smaak.

Bedankt voor de tip.

Groeten,

Rickover

Rickover Schreef:

Giuliano> Mazzuoli Manometro.

Zeker eentje voor op m´n verlanglijstje, iets
langer sparen, maar beter bereikbaar dan de Aspen

Niet alleen beter berijkbaar, maar ook beduidend mooier. Het beste van twee werelden :slight_smile:

Mischien is deze Mondaine wat je zoek?

Leuke aanvulling, -ej-!

Ik vind het wel een mooi horloge hoor, die handschoen had ik eerst iets van wtf maar nu vind ik het gaaf net een James Bond horloge zo met die handschoenen, Dat het een Nederlanders is die er achter zit wist ik niet, die doet het goed dan 3267 x 30.000 = genoeg :slight_smile:

Deze lijkt er ook wel op qua kastvorm, dit is een Nederlands product

gr

vncnt

Tja, is vooral een (wanabe) showklok voor the rich and famous.

Natuurlijk leuk als een Nederlandse ondernemer dit kunstje probeert te flikken. A

Alleen zo jammer dat er een automatisch ETA-uurwerkje in is gestopt, had gezien de doelgroep beter een Quartz kunnen zijn. :wink:

Te duur helaas:

http://watchesbrandz.com/2011/02/15/ikepod-watch-brand-seaslug/

Deze?

http://www.outdoorgb.com/p/Obaku_V121_Series_Gents_Watch/