Kleur boeit me niet
Mij ook niet als t maar zwart is
dat zou welkome handel zijnā¦
'k moet wel nog wat dingen uitzoeken qua gereedschappen, maar ik heb al wat M6 x 0.5 snijgereedschap gevonden, 'k heb goede snijolie⦠tappen en snijden in titanium is niet makkelijk, maar ook niet onmogelijk⦠de M3 voor de inzetjes zal wel even een momentje āArschbacken zusammen, Eier eingeklemmtā worden⦠maar onmogelijk is 't nietā¦
Ere wie ere toekomtā¦
't is zijn schuldā¦
Kortom⦠alsāt zo doorgaat⦠dan kan ik mijn financiĆ«le situatie wat verbeteren⦠, en dat met een aantal sleutelhangersā¦
'k heb een poosje geleden al eens wat anders geknutseld.
2 paar ja⦠helaas is mijn vriendin 2 jaar geleden overledenā¦maargoed⦠mijn ringen draag ik nog regelmatig, behalve als ik de werkplaats in moet⦠'k wil ze netjes houden, en een ring in de werkplaats is een veiligheidsrisicoā¦Eerder iets geknutseld waar ik eigenlijk ook weer iets mee moet gaan doen:
dit is een āproof of conceptā van plastic, maar 't idee is duidelijk⦠en als ik em herontwerp, dan kan ik em ook wel zo maken dat je er nog wat in kan stoppen, en klein genoeg dat ie aan je sleutelbos kanā¦
Wat het is?.. raad maarā¦
Ik heb geen idee, maar ik denk dat als de prijs een beetje okƩ is, je gemakkelijk 100 van die sleutelhangers kunt slijten hier. Zet mij maar op de lijst.
Dat denk ik ook. Maar de prijs is natuurlijk lastig. Er is geen massaproductie.
dat hangt ervanaf⦠hoeveel mensen er een bestellen⦠en⦠ik kan er als er vraag naar is altijd meer maken, in een wat andere vormgeving, en dan in een webshop smijtenā¦
Ik wel⦠'t is een rekenmachine⦠feitelijk net zoiets als een rekenbezel op een Breitling Navitimer, maar dan op de omtrek van een cilinder gegraveerd⦠deze ligt eigenlijk standaard in mijn auto⦠omdat het een calculator is die je niet aan hoeft te zettenā¦
Het grote geld lonkt, Arie.
Vergeet ons niet als je in St. Tropez zit.
Bij deze: interested!
St Tropez?.. Als ik de verdiensten al ga gebruiken voor vakantie⦠dan teken ik voor een setje nieuwe banden voor de Ducati, en ga ik weer lekker met een groep vrienden en vriendinnen naar Duitslandā¦:)ā¦mijn duits is beter dan mijn frans (want in 1983 voor het laatst frans gehad op school)
Denk dat er toestemming aan Hf gevraagd moet worden voor een soort ācommercieelā iets.
Maar denk dat de mogelijkheden er wel zijn inderdaad.
Zeker ook geĆÆnteresseerd
Interessant topic! Ik kom ook met enige regelmaat een springbar tool in de buurt te kort.
Ik heb ook wel interesse!
Ook interesse in een echte Kabaalstra-sleutelhanger!
Held! Wat vet
Kos dâ ?
Wat kost het, zou er best wel eentje willen kopen.