Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Maar die boterhammen metselen zichzelf niet!

4 likes

:scream: nee! Focus!

It’s like a finger pointing away to the moon. Don’t concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory.

Echt niemand geeft een neuk om de verpakking van een sleutelhanger. Houd je momentum, maak die dingen met een bloedgang, verstuur ze direct en cash nu er aandacht en interesse is.

4 likes

Kort gezegd… ik mis 2 dingen… of eigenlijk 3.

O-ringen, maar die zijn onderweg vanaf @Flippeke.

Steekbeitelplaatjes, stom van mij, die had ik meteen mee moeten bestellen met de andere.

Inzetten, maar die gaan we pas bestellen als duidelijk is hoe graag, en hoeveel jullie ze willen hebben, want dan kan het in een keer.

'Tis niet dat ik stilzit…

31 likes

Waar staat dat besteltopic?

1 like

Heb een beetje hoofdpijn opgelopen bij het lezen van alle berichten in dit topic :dizzy_face:

Exact dit!
Een bubbelenvelop is goed genoeg.

Ik wil geen extra milieuvervuilende verpakking, kleurtjes en een handleiding die geblauwdrukt is bij een sleutelhanger.

Lever je product en verder: maling aan allerlei extra tijdrovende en geld kostende shit.

Ga maar een serie tools maken met kleurtjes tegen 5 Euro meerprijs als je eerst de bulk hebt gemaakt.
Denk en handel als een ondernemer;
uren x tarief = 1 (personeelskosten)
inkoop materiaal + afschrijving + overige kosten = 2
1 + 2 = kostprijs, daarop nog een marge zetten.

30 Euro lijkt iig een haalbare prijs per sleutelhanger.

En open nu een nieuw topic waar mensen hun bestelling kunnen plaatsen. Dan zie je hoeveel belangstelling er is.

EDIT:
Als je nou iets extra wilt doen zou ik Dumet inslaan op ieder product om naamsbekendheid voor je overige producten te krijgen. Reclame maken dus. Dan kun je je instrument 3 misschien ook nieuw leven inblazen en er fondsen voor binnenharken.

3 likes

Titanium… That’s why… bovendien… als ik machinetappen zou gaan gebruiken, dan moet ik die in de machine zetten… da’s 9 tools voor de body, en mijn machine heeft maar 8 posities.

2 likes

Assemblagefase, prio 2. Zijn onderweg dus loslaten.

Prio 1, hangt je hele voortgang vanaf

Meteen bestellen, je plaatjes heb je nog niet dus heb je tijd zat voor nu. Duurt net zolang als drie uitwijdingen over freesprogramma’s posten om offertes aan te vragen en eentje om ze te bestellen.
Eerste 20 sets kan je ongezien laten komen want die zijn hier al min of meer bevestigd qua afname, heb je voorraad en kan je meteen door. Restant bestel je als je de definitieve omvang in beeld hebt.

Minder als kunstenaar en in losse bewerkingen denken en meer in ketens en processen.

2 likes

Eens. Hoewel ik zelf liever geen random logo’s heb :stuck_out_tongue: … tenzij Jan er een Feyenoord logo op kan zetten. :speak_no_evil:

Dit is na X werkplaats van Dumet topics een onderwerp wat ik denk dat beter niet aangesneden kan worden :stuck_out_tongue:

1 like

Ja Dirk @flieger63, daar weet jij natuurlijk niet zoveel van, van titanium.

3 likes

Voor zo’n ding zou Jan een meerprijs van 30 Euro moeten rekenen…

2 likes

Dit is het precies. De enige reden dat-ie dingen maakt is om de machines te laten draaien. Zodra er iets van een afgewerkt product lijkt ontstaan, verzint hij uitwegen om het maakproces langer te laten duren.

Ik denk dat Kabaalstra gewoon lekker in een groot bedrijf aan de machines moet gaan staan. Komt er toch iets uit zijn handen, kan hij tussen de middag op zijn gemak zijn boterhammetjes metselen en na het werk mooi op tijd de friet downloaden.

10 likes

Haha ,
Beste Jan ik werk bijna uitsluitend iN 6AL4V😂!
Maar doe het op jouw manier👍

8 likes

Is het geen idee om de wijzerplaten van de Dumets op deze manier te kleuren? Je liep toch tegen een hindernis op wat betreft het spuiten?

Dit zijn wel toffe kleurtjes die goed zouden passen bij het horloge.

3 likes

Mooi, ook grade 5 ti. In welke industrie zit je, als ik vragen mag?

1 like

Als Arie wil kapitaliseren op dit product heeft hij nu het momentum, de sympathie en ondersteuning van voldoende mensen gezien dit topic.

Procesmatig wat peper in de reet en er kan iets heel leuks ontstaan wat hem idealiter ook nog inkomen oplevert en wat zonder consessies niet veel goedkoper elders nagemaakt kan worden (kwaliteit inserts, basismateriaal en afschrijving).

Ik zie het als een kans voor hem, en voor de geïnteresseerden, om met iets heel leuks te komen waar veel adviezen waar anderen (en ik ook) normaal heftige uurtarieven voor schrijven om uit te brengen.

3 likes

Tsja, ik heb in voorgaande topics genoeg gefrustreerde adviseurs gezien. Jan doet t op zijn manier.

2 likes

Wie zegt dat dat zijn doel is? Ik ben ook techneut en ik zal je één ding vertellen, over het algemeen interesseert ons dingen als bedrijfskunde, marketing en management geen ene hol. Echt nul. Niks. Sterker nog, we krijgen er jeuk van.

2 likes

Dan is het de vraag of je je eigen bedrijf moet beginnen.

1 like

Geef is een (richt)prijs? Dan weet je ook hoeveel animo er is. Anders blijf je in cirkels lopen.