Weet iemand hoe ik de achterkant van dit horloge eraf krijg?

Ja echt overal gekeken! Maar zie helemaal niks en voel ook niks… best raar toch?

Komt vaker voor :slight_smile: Plak het deksel en de rand van de kast even goed af, en probeer het deksel dan voorzichtig te lichten met een dun mesje oid, succes! Visgaren wil ook wel eens helpen is mijn ervaring :grin:

2 likes

5 likes

Lukt dat niet met zo’n rubberen balletje?

1 like

Dankjewel! Hoe bedoel je “te lichten”? (Yeah just starting) :blush:

1 like

Wat voor een bedoel je ?

Da’s in principe alleen voor schroefdeksels, maar je zou 't kunnen proberen; kan wellicht toch loskomen, en vrijwel zeker schadevrij.

2 likes

En hoe moet ik dat dan doen?

lol, je hebt hetzelfde pakketje van bol.com geplukt als ik… :slight_smile:

1 like

Zoek eens op Google naar rubber ball watch opener.

Zoiets : https://www.amazon.com/Friction-Ball-Watch-Case-Opener/dp/B0058EDAUA

1 like

Kast inklemmen, balletje hard genoeg pompen met een voetbalpompje, op deksel drukken, losdraaien. Werkt ook voor Breitlings, eigen ervaring… :slight_smile:

O ja, 1 euro 17 inclusief porto, uit China!

4 likes

Hahahha ja best geinig beginnerspakketje toch!

1 like

Dankje!

Weet niet waar je woont, wil je wel helpen.

1 like

Ah top dank je wel!

stuur maar een PB dan

1 like

let wel op voor uw eigen veiligheid dat de slijpschijven niet over datum zijn :

https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=houdbaarheidsdatum+slijpschijven

:smiley: :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is aardig van je! Ik stuur je een pb

De ghetto manier is een rondje plakken van ducttape binnenstebuiten, dit tegen de deksel aanplakken en als het goed gehecht is druk zetten en draaien

1 like

Nah… je hebt em gekocht voor 1,- , dan weet je dus al dat ie niks waard is… maar goed…

als een achterdeksel geen inkepingen heeft, kun je er gevoeglijk van uit gaan dat het een klikdeksel is… niet elk klikdeksel heeft een keepje voor een kastmes, dan moet je gewoon een dun mes tussen kast en deksel wrikken… dan komt ie er wel af…

1 like