Weet iemand welk horloge dit is?

Slechte foto’s ik weet het, maar weet iemand welk horloge dit is? Of welke horloges hier sterk op lijken?

Screenshot_20200518-200739__01Screenshot_20200518-200636__01

Ik gok op Hamilton…

David Hamilton de grote soft focus fotograaf waarvan zijn jaren zeventig werk never nooit meer zou kunnen…
imagehttps://www.deslegte.com/images/cached/resample/jpg/data/uploads/300/392/cms_visual_1287979.jpg_1574863622000_300x392.jpg

Alle gekheid op een stokje, hier kan ik geen chocola van maken.

12 likes

Ik ook niet. Kun je ons iets meer informatie geven dan een paar wazige foto’s?

2 likes

David Hamilton! Dat was die gozert van Bilitis! Dat was genieten, een hele tijd geleden…

4 likes

Miischien een Timex Weekender, hoewel op de foto de kroon groter lijkt

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/3/4/8/9200000026628430.jpg

Edit: en bij de 3 lijkt er nog een klein datumvenstertje te zitten… Timex foto is dus puur voor decoratie :grimacing:

3 likes

Heb je de foto met een aardappel gemaakt?:thinking: ff nieuwe fotos maken dan kunnen mensen je helpen

1 like

Lijkt op knip -plak afbeelding of niet Lucas?

Het zijn screenshots, maar die zien er alsnog uit alsof ze met een aardappel gemaakt zijn :smile:. Heb inmiddels ook deze afbeelding gevonden .

Screenshot_20200518-213649__01

Niet teveel knippen wordt afbeelding vager

Van een afbeelding van google? Dan zou het model vrijmakkelijk te vinden moeten zijn

Ik denk een Shinola:


:slightly_smiling_face:

5 likes

Nee ik kwam het tegen in een youtube video. Toen heb ik die gast ff opgezocht op Instagram. Dit is die foto in z’n geheel.

2 likes

Lijkt er inderdaad heel veel op. Wijzers van dat horloge lijken echter wel meer recht te zijn, ipv de geruite vorm en waarschijnlijk ietsje gevuld met lume.

5 likes

100% zeker zeggen blijft lastig, maar deze lijkt er inderdaad wel heel erg veel op. Ik vind het echt schitterend… Bedankt voor het mee zoeken allen!

4 likes

Is wel 28mm ladies watch maar ik denk dat het hem is

1 like

Die op de foto met het konijn moet haast wel groter zijn dan 28 mm toch?

Op de foto is eerder 38/40

2 likes

Helemaal gelijk, zie op eBay bij de verkoper van dit merk dat hij ze ook op 38mm heeft

2 likes

Dat lijkt er meer op!

2 likes