Bravo mijn beste, bravo!
Iek wiel kope deze cartier voor mijn neef hij houdt van oude hor loge en diamant
ies goedkoop[quote=āWernerbeekk, post:7, topic:132922ā]
Je kan het wel vuil noemen,
[/quote]
geen probleem ik maken schoon
10 eu ro?
Het spijt me, misschien heb ik niet eens het recht van spreken, maar wat mij betreft mogen analfabeten met nep klokjes lekker op Marktplaats blijven. Ondertussen dagelijks dat iemand een account aanmaakt, enkel voor een āvraagā als deze. En meestal zelfs nog op de pik getrapt als er grappen over gemaakt worden.
Ik vind dit soort echt/nep topics vaak zeer amusant.
Er zitten hier veel experts dus is het logisch
dat mensen naar HF komen met vragen.
En ach, zoān topic verdwijnt binnen no time
naar de kelder.
Ik denk niet dat hij op voorhand wist dat het een nep horloge betrof.
Ook lijkt het me niet nodig om iemand op zijn taalfouten af te rekenen.
Het is wel een erg lelijke nep Cartier zeg 
Amusant topic wat mij betreft.
nepklokjes 

Argh. Dacht het al, maar de autocorrectie kent de juiste spelling blijkbaar niet!!! 
Helemaal mee eens! Dat is zeker niet nodig en helemaal niet gewenst ook. We zijn een forum van horlogeliefhebbers, niet van taalkundigen. Het mag niet zo zijn dat je hier alleen maar je hobby kunt beoefenen, wanneer je aan minimumeisen voldoet voor wat betreft de beheersing van de Nederlandse taal. Wie zou die eisen trouwens moeten bepalen?! Dat zou echt bezopen zijn en dan hebben we echt met zān allen niet begrepen waar het hier over gaat.
Een ander (nieuw forumlid) āanalfabeetā noemen, omdat hij de Nederlandse taal minder beheerst, vind ik helemaal buiten proportie. Dat gaat mij echt te ver. 'Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen." 

Mijn commentaar is serieus bedoeld. Zou je s.v.p. zo vriendelijk willen zijn om mijn woorden niet verkeerd te citeren? Dank je wel! 

Graag gedaan 
Maarreā¦als iemand āmeā gebruikt kan ik het niet latenā¦sorry 
Ik begrijp je. Misschien een heftige en niet zoān nette reactie van mij richting de topicstarter.
Elke keer als ik āhele oude horlogeā, āde horlogeā, ādeze horlogeā etc. lees of hoor lopen de rillingen over mān rug. Maar de volgende keer zal ik tot tien tellen als ik geneigd ben om er commentaar over te geven.
Bij deze: mijn oprechte excuses @Wernerbeekk. Misschien tover je nog eens een tweede Cartier uit een nachtkastje, log je weer eens in om te vragen of het dit keer wel bingo is en lees je dit berichtje.
Ben ik het niet helemaal mee eens. We zijn een forum dat met elkaar communiceert door middel van tekst.
Zoals er in een live gesprek geaccepteerde beleefdheidsvormen zijn, zijn die er wat mij betreft op een forum ook, en daar hoort het fatsoenlijk hanteren van onze taal bij wat mij betreft.
En wie die eisen bepaalt? Dat is dus de Nederlandse Taalunie.
Just my two cents, dus wees welkom het er niet mee eens te zijn
Toch even reageren, heb toch echt smakelijk moeten lachen om de commentaren. Een aantal van jullie heeft de humor die mij wel ligt! (of licht hahaha) als jullie willen!
Harry heeft gelijk !
Fatsoen is geboden. Hard op de zaak maar niet perse hard op de persoon. Ook ik erger me aan @jandefries die met die horloge voor die meisje heeft gerolen, maar ja, niet iedereen is door zijn ouders naar school gemarteld.
Ook is het legitiem om op HF een account aan te maken en gelijk te vragen naar wat het is en mogelijk op zou kunnen leveren.
Je kunt dan wel hoongelach verwachten als je met de Cartier Canard aan komt zetten⦠dat moet zeker ook kunnen.
Wat ik zie is dat er zelfs behoorlijk inhoudelijk wordt gereageerd.
Dus wederom hulde HF forumleden !
Dank voor uw reactie.
Ik heb TS niet kunnen betrappen op bewuste onbeleefdheid naar medeforumleden toe. Misschien heb ik iets gemist, dat kan, dan spijt mij dat. Ik had het niet over beleefdheid, maar over kennis van de Nederlandse taal- in combinatie met het uitoefenen van hobby- op het horlogeforum. Dit als reactie op een eerdere bijdrager, die het in deze context over āanalfabetenā had en dat die lekker op Marktplaats moesten blijven. De mensen die mij hier kennen weten dat beleefdheid en fatsoen juist belangrijke onderwerpen voor mij zijn, maar daar ging het in mijn commentaar hier niet over. Daarnaast heeft beleefdheid en fatsoen niets met kennis van taal te maken.
Enfin, ik voel me niet geroepen om mijn eerdere commentaar te gaan herhalen. Laten we het eens zijn, dat we het niet met elkaar eens zijn en laten we weer on topic gaan: we zouden het hier over horlogerie moeten hebben en niet moeten proberen om elkaar āvliegen af te vangenā m.b.t onze kennis van de Nederlandse taal. 
Klopt
zie dan niet gelijk dat een taalfout her en der onbeleefd zou zijn. Het is erg pedant en zelfs onbeleefd om iemand in een live gesprek continu op zijn of haar taalfouten te wijzen dus ook op een forum.
Just my 50 cents
Duidelijke taal, daar hou ik van.
En nu is het schluss!!
Laten we dit soort humortopics niet te lang maken 
Vooral als mensen meerdere talen in een zin gaan gebruiken,komen de kriebels weer om keiharā¦laamaar!
.
.
.

Kappen nou