Type nep
Ongelooflijk. Dat is de “Saleté”. Heel bijzonder om die hier te zien!
In de Franse vertaalmachine
Je kan het wel vuil noemen, ziet er ook niet uit maar het is een hele oude horloge van mijn overgroot opa geweest Ik wil alleen weten wat voor type het is
Dan had uw overgroot opa een nep horloge. Het horloge dat u laat zien is een verzinsel, zoiets heeft Cartier nooit gemaakt. Maar als u het de moeite waard vind zou ik er zeker een keer mee naar een Cartier dealer gaan.
Het is een quartz (zie de deksel), dus het is zeker geen horloge van vele generaties terug. En hij is zo nep als maar kan. De vraag wat voor type Cartier het is, is IMHO beantwoord: geen enkel.
En voor wat de wellicht impliciete vraag betreft, wat is de waarde? Die is 0
Au.
Erfenis zeker…
E10.000 waard ongeveer.
Au!!
Zie dat het de laatste tijd meer en meer voorkomt dat iemand het onderwerp van de topic aanpast, zoals in dit geval van " Weet iemand welke type Cartier dit is ?" naar " Weet iemand welke type Cartier dit is ? ja, een nepper".
Hoewel ik het me de conclusie volledig eens ben , is het onbedoelde gevolg daarvan, dat de het draadje daarmee nogal krom c.q. onlogisch wordt.
Zou ik mogen voorstellen dat we ons bij het wijzigingen van het onderwerp beperken tot evt. verduidelijkingen en dingen van dien aard? Just my 2 cents
Eens!
Zal me inhouden de volgende keer! Done!
Ik ben het zeker met je eens en ga zelfs nog een stap verder. Mijn uitgangspunt is dat we hier volwassen mensen onder elkaar zijn en elkaar respectvol moeten behandelen. Om die reden kan je het niet maken- vind ik- om zomaar iets te veranderen in een tekst die een ander (die je vaak niet eens persoonlijk kent) bewust heeft neer gezet. We zijn vrij om elkaar op fouten te wijzen; graag zelfs, maar niet ongevraagd wijzigen in de tekst van een ander. Dat is erg onfatsoenlijk en ik zie dat helaas te vaak gebeuren. Ze zouden die optie uit het menu moeten schrappen. Amen.
Amen indeed!
Zal ik dan maar even serieus reageren?
Dit is de duidelijk een echte Cartier Smegma ,
Are you sure?
Je hebt gelijk!