In een ver verleden, toen ik zelf nog nooit een horloge had gekocht, kocht ik m’n eerste. Een oversized Fossil…
In al die jaren heb ik hem amper gedragen dus hij is als nieuw. Omwille van verschillende redenen niet gedragen , te groot, niet prettig dragend en ook het visuele aspect.
Dus nu de vraag aan jullie, wat doe ik ermee?
Bewaar ik hem omdat het m’n eerste aanschaf is geweest, om eerlijk te zijn, nog ver voordat ik me echt interesseerde voor horloges (dat kwam pas na m’n smartwatch😂)…
Of…
Geef ik hem aan iemand waarvan ik vermoed dat hij er blij mee zal zijn en het daadwerkelijk zal dragen!
Bewaren! Het ligt niet in de weg. Ik heb er spijt van dat ik mijn allereerste horloge vroeger heb weggegooid. Een casio met calculator en lichtjes. Ik zou het nu graag dragen.
Eens. Dus, iemand blij maken, weggeven.
Als het nou een erfstuk zou zijn, is het een ander verhaal, maar je kan kwalijk alle eerste aanschaffen bewaren, zoals bijv. je eerste zelf aangeschafte onderbroek.
Het was voor mij een geluksmomentje toen ik mijn oude horloges terugvond, ontdekte dat ze allemaal nog werkte na jaren in een rommelbak bij mn ouders en ze nu weer kan dragen.