Weg of niet? 🤷🙈

In een ver verleden, toen ik zelf nog nooit een horloge had gekocht, kocht ik m’n eerste. Een oversized Fossil…

In al die jaren heb ik hem amper gedragen dus hij is als nieuw. Omwille van verschillende redenen niet gedragen , te groot, niet prettig dragend en ook het visuele aspect.

Dus nu de vraag aan jullie, wat doe ik ermee?

Bewaar ik hem omdat het m’n eerste aanschaf is geweest, om eerlijk te zijn, nog ver voordat ik me echt interesseerde voor horloges (dat kwam pas na m’n smartwatch😂)…

Of…

Geef ik hem aan iemand waarvan ik vermoed dat hij er blij mee zal zijn en het daadwerkelijk zal dragen!

Hoor graag!

Oja, het horloge hieronder.

7 likes

Dit.

Je zal er verder toch niets meer mee doen.

8 likes

Bewaren! In goede herinnering.

1 like

Bewaren,
Is je cult-watch

Je gaat hem ooit weer dragen of bekijken.

:ok_hand:

3 likes

Haha, ok 50% :joy:

1 like

Ding eet geen brood toch?
Gewoon bewaren.

2 likes

Ik zou hem iemand gunnen en misschien daar dan ook een horloge virus.

3 likes

Ik wil vooral meer foto’s van dit apparaat

Hoe dan??

Weggggg

1 like

Ritueel verbranden?

2 likes

Dit. Maak er iemand anders blij mee. :+1:

2 likes

:white_check_mark:
Ja, dat natuurlijk!

2 likes

Hahahaha

Enjoy😆

3 likes

Bewaren! Het ligt niet in de weg. Ik heb er spijt van dat ik mijn allereerste horloge vroeger heb weggegooid. Een casio met calculator en lichtjes. Ik zou het nu graag dragen.

4 likes

@anon53002072EV je hebt de foto’s gezien! Wat nu? :nerd_face::laughing:

Weggeven. Een horloge is bedoeld om te dragen. Ik heb mijn eerste Fossil wel bewaard, maar alleen omdat die stuk is (na jaren elke dag om de pols)

Heb je meteen een plek over in de kist voor een nieuw horloge!

• Weggeven
  • Houden
  • Ritueel verbranden

0 stemmers

1 like

Volgens mij wegdoen, maar niet iedereen is hetzelfde. Voor sommige mensen zijn herinneringen enorm belangrijk. Voor mij niet.

Eens. Dus, iemand blij maken, weggeven.
Als het nou een erfstuk zou zijn, is het een ander verhaal, maar je kan kwalijk alle eerste aanschaffen bewaren, zoals bijv. je eerste zelf aangeschafte onderbroek.

1 like

Dit! :point_up:

Het was voor mij een geluksmomentje toen ik mijn oude horloges terugvond, ontdekte dat ze allemaal nog werkte na jaren in een rommelbak bij mn ouders en ze nu weer kan dragen. :grin:

Heerlijk retro spul! :nerd_face:

2 likes