Steeds denk ik; “de Pellikaan moet maar eens weg”
Pak ik hem voor wat foto’s en concludeer dan dat ik dan geen horloge meer heb waar mijn zelf gefabriceerde “CrapStrap™️” aan kan.
Zinloos topic verder, het is tenslotte zondagmiddag.
De band.
Steeds denk ik; “de Pellikaan moet maar eens weg”
Pak ik hem voor wat foto’s en concludeer dan dat ik dan geen horloge meer heb waar mijn zelf gefabriceerde “CrapStrap™️” aan kan.
Zinloos topic verder, het is tenslotte zondagmiddag.
Ik vind de combo nog wel tof
In het blauw dus.
Anders krijgen we over een paar weken/maanden weer zo’n topic
Dat had ik laatst ook met die oude boemerang die ik weg wilde doen: iedere keer dat ik hem weg gooide, kwam dat ding weer terug
Man doe toch weg dat lerp.
Mijn eerlijke mening: Weg ermee! Vind de wijzerplaat helemaal niks, teveel cirkels en vakjes. Crapstrap is wel origineel, 20mm? Past vast wel ergens anders bij …
Verkoop de Pelikaan en zoek wat anders wat beter bevalt!
22mm is de band. Alleen de 6309 duiker heeft nog 22mm (tenminste die bezit ik nog)
Aan horloges geen gebrek. Daarom juist, hij kan makkelijk weg.
Ik concludeer dan dat de band weg moet. Maar ik voel ook dat dat geen optie is
Nee, huisvlijt
Die band op een 6309 zou best bruut staan toch? En een duiker op leer, mag dan voor deze ene keer.
Gr, Vigorelli
Bijzonder? Ja, op zich wel.
Leuk verhaal? Ja, ook.
Maar, mooi? Mwah…
En als je 'm niet draagt en heel sterk het gevoel hebt dat ie er wel uit kan… Verkopen dat ding!
Nou, ja mijn mening, natuurlijk. Succes!
Ik ga het eens proberen.
Deze. Hij is me nipt te groot en dus net niet comfortabel. Maar ik heb er wel binding mee.
Misschien @royke74 eens vragen of hij zou overwegen om 'm in te ruilen op een Super Squale, nu ik er bij nadenk.