Wegdoen of houden?

Weg met die Seiko, Krijgt naast de Tudor toch geen draagtijd meer.

1 like

Ik heb de drang om een Rolex te kopen eigenlijk nooit zo gehad. Er zitten prachtige modellen tussen hoor maar om daar 10K op stuk te slaan en aan iedereen te moeten uitleggen dat het een echte is of juist niet :face_with_peeking_eye:

1 like

Als dit je luxeprobleem is….

1 like

Regelmatig, ben er wel voorzichtig mee, ik hem in 2021 van RLC overgenomen dus hij was in nieuwstaat.

Geen luxeprobleem, het is voor mij een hobby.

IMG_6848

3 likes

Als ik kijk naar wat er in je collectie zit, zou ik die Seiko nooit meer dragen (zie het als compliment).

1 like

Op die nato is hij wel erg lekker hoor. Ik heb ook een zwak voor de SPB143. Ik heb hem alleen nog niet gehad omdat ik bang ben voor het uurwerk.

1 like

Als men mij vraagt of het een echte is zeg ik altijd: Nee natuurlijk niet joh! ik ben toch niet gek.

2 likes

Niet moeilijk, allebei eruit en snel ook. Centjes in zak houden en de tijd lees je af op je telefoon;)

1 like

Dit is ook wel een urban legend hoor. Ik heb die vraag nog nooit gehad. 99 van de 100 mensen letten niet eens op wat je om de pols hebt.

2 likes

Vragen mensen dat ooit dan? Er is bij mij werkelijk nog nooit iemand over mijn horloge begonnen, Rolex of anders.

1 like

Duidelijk toch? Houden.

Tenzij je vorige week van je creditcard boodschappen hebt moeten doen, omdat het loon nog niet binnen was. Dan moet je hem weg doen.
Als dit niet het geval is, vreet die Seiko geen brood.

1 like

Heb beide horloges gehad maar vindt de BB58 fijner dragen dan de Seiko.
Valt net wat lekkerder om je pols terwijl de Seiko meer op de pols ligt.

4 likes

Dit kan ik met de ex van @pasd en inmiddels bij mij ook geflipperd beamen. Die Seiko ligt inderdaad erg ā€œopā€ de pols.
Heeft mij nooit echt gestoord daar ik hem voornamelijk op staal droeg, echter op rubber was dit zeker een minpuntje.

Ik zou hem even in de doos laten en zien hoeveel draagtijd die nog krijgt.

2 likes

Ik heb een tijdje groene Steinhart in de collectie gehad, daar kreeg ik veel reacties op.

1 like

Kijk het eens aan. Verkopen kan altijd nog.

1 like

Maar ik ga de Seiko in ieder geval even uit het blauw halen. Anders moet ik zo weer een hoop mensen teleurstellen.

1 like

Shit, ik wilde hem net afrekenen :laughing:

1 like

Telaat :sweat_smile: hij staat al in het archief.