Alleen als je er echt gelukkig van wordt, anders zou ik hem lekker wegdoen.
Minder spullen is echt meer genieten van wat je wel hebt!
Alleen als je er echt gelukkig van wordt, anders zou ik hem lekker wegdoen.
Minder spullen is echt meer genieten van wat je wel hebt!
Volg je gevoel. Je geeft aan dat je de Seiko heel mooi vindt. Dan zou ik hem niet weg doen. Kiǰk het in ieder geval nog een tijdje aan.
Ik zou ze allebei houden, maar ik ben wellicht wat bevooroordeeld; ik hoop zelf ooit deze combi te bezitten. De spb143 heb ik al, die Tudor komt er ooit nog hopelijk
Shitters eruit, budget oprekken en een Rolex kopen!
(Vrij naar RLC)
Ik zou nog even wachten met de verkoop, laat eerst alles bezinken je hebt de Tudor net logisch dat die nu meer draagtijd krijgt. De Seiko is ook een mooi horloge je zegt het zelf al dus lekker in de collectie houden. En strakjes als je van de roze wolk af bent ze lekker rouleren.
Ik zou m houden. Puur omdat ik m mooier vindt dan de Tudor.
Beiden houden, dan over een half jaar tot de conclusie komen dat je de Seiko niet meer om doet omdat je de Tudor mooier vind (of andersom). Hem nog even laten liggen tot je iets anders tegen komt dat je wil hebben en dan uiteindelijk toch verkopen.
Het is een tikje omslachtiger dan nu direct verkopen maar wel natuurlijker
Wat al veel gezegd is, eerst ff aankijken,ik heb een zelfde dilemma,met twee Tudor Snowflakes, heb een date en een no date,draag bijna alleen de no date,dus nu weet ik het,dat de blauwe date in het blauwe deel gaat verschijnen.
Heb het wel twee maanden de tijd gegeven.
Succes met je beslissing
Ik begrijp donders goed wat je bedoelt, maar ben het er totaal niet mee eens. Ze hebben nu meer in de catalogus wat ik wil hebben dan tien jaar geleden. Voor je nu over mijn meest recente NA’s begint:
Dat ik sindsdien Cartier, JLC en Grand Seiko ontdekt hebt maakt het niet minder waar.
Wat je zegt, Ik kijk het even aan.
Als ik hem zo in de doos zie liggen vind ik hem echt nog heel mooi.
Ik had hem veel te goedkoop voor €599,- hier in het blauw aangeboden en dan krijg je nog allerlei Marktplaats biedingen. Ik ben er dan heel erg snel klaar mee.
Hij is prachtig en ligt me echt niet in de weg en kan nu nog lekker een beetje wisselen en genieten. Helemaal zo in het zonnetje.
Lekker erbij houden dan !!
Zeker, daar ben ik nu ook van overtuigd.
Zelfs de vrouw zei al dat ik die mooie Seiko niet weg moest doen. “Daar ga je spijt van krijgen”
Zijn beide gaaf! Zou ze beide lekker houden! Hoe meer hoe beter
Beide mooi, beide houden
Ik zou de Seiko houden en de Tudor aan mij doneren !
Bij twijfel houden
Alles weg en opnieuw beginnen De thrill hangt toch voor 90% aan dat ene moment van verwerven?!?
Seiko behouden.
Ook lekker voor ruige vakanties.
En de kleurstelling past overal bij!!
Seiko lekker houden, prachtig horloge!