Welkom Sylvia op hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.
Een tijd welke ons doet beseffen dat HET FANTASTISCH IS DAT ER WEER EENS EEN VROUW binnen onze gelederen met het horlogevirus is besmet.
En met zo’n geluks-klavertje-vier horloge is de aftrap goed begonnen. Chapeau!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit horloge met voorspoed.
Leuke klok. Voor mij een bekent merk; heb zelf ook een Goer uit nieuwschierigheid gekocht. Ziet er echt leuk en apart (origineel) uit en voor dat geld ook behoorlijk netjes. Die van mij zal echter weer verkocht worden, om zo wat (financiele) ruimte te maken voor een andere klok.
Het inderdaad een leuk klokkie.(ik heb hem meehelpen uitzoeken:D)
Ik ben alleen niet bekend met het merk en bijbehorende uurwerk(China?), dus informatie is welkom.
Echter hebben we het klokkie nog niet echt goed kunnen bekijken, want ons dochtertje moest plotseling opgenomen worden:(
Als we weer uit het ziekenhuis komen, mag het klavertje echt zijn werk gaan doen.
Oei Herman en Sylvia, Hopelijk niets ernstigs. in ieder geval het beste gewenst.
En ja, het uurwerk is een Chineesje. Ik weet niet of het een Seiko na-bouwsel is o.i.d. Het ziet er verder niet verkeerd uit en waarschijnlij kzal het ook best een tijd goed lopen (mits je er geen al te gekke dingen mee doet natuurlijk).