Ik wist niet dat dit een Zaanse klok is. Ik heb er dan ook de ballen verstand van.
Daarom hangen ze er ook aan om je er aan te herinneren dat het een Zaanlander is
Zodra je zegt dat je een klokkie hebt raken er een paar hier in de stressmodus, dus wat is het nou? Mag je nou wel of niet zeggen dat je een klokkie hebt?
NEE, een klok past niet om de pols. Dus klokkie is verboden hier is mij geleerd
Maar dit is toch horlogeforum?
Yep, dus moet jij geen pb sturen zou ik zeggen
pb sturen? Laat maar, ik begrijp het allemaal niet meer en wil ook niet het topic wegkapen.
Mijn excuses in ieder geval mochten er mensen zijn die zich verveeld voelen.
Tja munkel, ik ben een echte Hagenees en toen ik (al weer wat jaren geleden) nog in Den Haag woonde en iemand had een mooi (horloge) om, werd er meestal gezegd, mooie klok heb je om. Maar ja, hier is het verboden heb ik begrepen.
Same hereā¦een sigaar rokende opa en een klok als deze. Nostalgie.
nog even een up, moet toch wel iemand leuk vinden???
leuke actie !
Voor 5 euro kom ik hem nou halen.
Oh wacht, dat is voor Marktplaats
Voor ā¬0,00 euro krijg je hem van mij als je er een liefhebber van bent en niet doorverkoopt
Is het pareltje nu nog steeds niet vergeven?
Nope, het is geen Tudor, Rolex of Omega he dus niet interessant
Hoi Ferry
Ik heb je klok verkocht aan ene Alphons. Hij komt hem om 1700 halen. Hij heeft al betaald.
Groeten Jasper
OMG
Wel grappig, maar Ferry doet hier toch een leuke weggeefactie.
Precies, WilSeiko maar niet iedereen waardeert dat. Die verkopen/handelen liever op het HF of MP. Wel nemen maar niet geven is het credo, maar goed ik respecteer iedereen zolang ze mij ook maar respecteren. Maar @Meistersinger bedoelt dit meer als een geintje hoor, maar dan moet je hem wel kennen natuurlijk . Zit nog wel op een paar Zen-pics van hem te wachten
. Maar dat weten er maar weinig op het forum, hij is de CEO van Ci-ti-Zen
Oh ja zeker. Daar zat 0 sarcasme in naar Freddy of de aktie.
Hoeveel dingen ik niet gratis afhalen op mp heb gezet. Zo veel leuker dan weggooien!
Zo is it