Weggevertje: Zaanse klok

Op dit forum hebben we het natuurlijk over horloges, maar ga er vanuit dat er ook leden zijn die naast horloges ook klokken hebben.

Nu heb ik nog een leuk Zaanse klok liggen die goed loopt met een vorkslinger en het paardje aan de slinger. Bij mij draait niet alles om geld en vertik het om die op MP te zetten. Dus als er een liefhebber is mag hij die klok komen ophalen bij mij, woon wel in de regio Rijnmond dus hou daar rekening mee. Mocht je interesse hebben stuur mij dan even een pb.

37 likes

Prima actie :+1:

14 likes

Bij mijn oma hing bijna exact dezelfde.
Leuk hoor :slight_smile:

2 likes

Ga je nu lowballen & vragen om een service erbij?

1 like

Ik gun hem jou.
Mooi klokkie tussen de kaas :sunglasses:

3 likes

De klok heeft al low ballen.

5 likes

Nee dank u, ik heb al zo’n lelijk ding aan de muur :see_no_evil:

5 likes

Als die zo lelijk is, gelijk van de muur trekken en een ander er blij mee maken :wink:

1 like

Kan je ‘m ook opsturen?

4 likes

Leuke actie Fred. Ik woon niet in de buurt anders zou ik hem gelijk ophalen. Ik voel me regelmatig zoals dat bovenste poppeke.

3 likes

Liever niet, opsturen doet mijn vrouw altijd en dan ook nog eens na haar werk. Waarom ik niet laat ik liever even in het midden, heeft een goede reden.

Maar ga er vanuit dat er ook in mijn omgeving een paar HF leden wonen :wink:

Erfstuk vd vrouw. :nerd_face:

1 like

Kan ik begrijpen, of je geeft ze beiden weg. Nou dan krijg je toch een partij reacties :rofl:

1 like

Zoals “Kun je ze ook brengen?”
:rofl:

1 like

Misschien kan die hem even voor je op marktplaats zetten en het geld naar je overmaken :wink:

2 likes

Dat zou wat zijn zeg :rofl:. Nee joh, heb al eerder een HF lid blij gemaakt met een klok zonder dat ik hem hoefde op te sturen. Hij blij en zijn vrouw nog blijer :joy:

2 likes

Handel Lasteraar!
Heb er al eens 1 aan een opkoper verkocht die die dingen allemaal verscheepte naar China. Schijnen daar erg gewild te zijn.
:grinning:

1 like

Hebben daar alles maar geen Zaanse klokken, dus goud waard in China. Maar het is een weggevertje he, niet voor de handel. Anders gaan we wel even bij de Chinees langs :rofl: :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Die ballen?

Zonder dollen, Ferry, geweldige actie. Er gaat serieus vast iemand komen die er erg blij mee is!

1 like

Mooi gebaar man!

1 like