Weinig aandacht voor "echte" dressers of zie ik dit verkeerd?

Uiteraard. En ik zag er spectaculair uit, al zeg ik het zelf :wink:

Het is trouwens niet overal zo: in sommige landen is de verdediging niet openbaar en is er geen dress code (bijv. in de UK). Maar in Nederland is het zelfs de enige gelegenheid waarbij het volgens ‘de etiquette’ correct is om ‘en plein public’ white tie te dragen vóór de avond. Ik kan me overigens niet meer herinneren of ik een horloge droeg. Feitelijk kan ik me van de hele verdediging tot aan het ‘hora est’ nog nauwelijks iets herinneren :joy:

3 likes

Ik geloof je onmiddellijk!

1 like

Prachtige wijzerplaat. Of zoals mijn vrouw zegt: “zo saai das voor oude mannen, nee dat mag je niet kopen!” :roll_eyes:

1 like

zeg maar dat ze zelf ‘ook voor oude mannen is’ maar dat ze toch écht naast jou op de bank zit

2 likes

Op de bank wèl…
:kissing_closed_eyes:

Haha tis het het proberen waard :wink:

Ik vind dit zelf echt verreweg de mooiste dresser onder de 1000 euri. Lijnenspel van de kast is echt ongeevernaard mooi. Maar goed, ik kan me voorstellen dat niet iedereen van de vintage is.

6 likes

He-le-maal mee eens :thumbsup:

Oh en mag ik bij deze ook een duit in het zakje doen voor verkiezing van mooiste dresser?..

7 likes

Mooi hoor… de wijzers van die ML doen me aan F P Journe denken. Buiten dat een mooie guilloche, KS… Mooi mooi… Welk model is het, en waarom is ML toch zo ondergewaardeerd?

1 like

Wie wil er met een Mark het Kruis rondlopen?

1 like

Dank je! Het waren voor mij ook de wijzers wat met over de streep trok bij dit horloge. Het is een Ml masterpiece small seconds. Het merk heeft weinig status, zet zichzelf ook wat te breed in de markt veel goedkopere quartz modellen maar ook heel aardige inhouse uurwerken. Kwaliteit is gewoon erg goed.

A propos Omega, en ik weet dat dit een sport horloge is:

6 likes

Ja geweldig mooi zo’n railmaster :thumbsup:

Deze dresser hoop ik ooit te bemachtigen

14 likes

Poor mens dresser

10 likes

mijn idee van een dresser, minimalistisch. Dugena Precision.

3 likes

e of deze zwarte Dugena.

2 likes

Nee hoor, een spoorweg horloge :grin:

Weet je, Oris maakt eigenlijk coolere dressers dan duikers.

De Dexter Gordon zou mijn ding zijn. En de Guilloche Artix date. En de Classic 37 zwart. Misschien ook wel een bicolor. :slight_smile:

6 likes