Uiteraard. En ik zag er spectaculair uit, al zeg ik het zelf
Het is trouwens niet overal zo: in sommige landen is de verdediging niet openbaar en is er geen dress code (bijv. in de UK). Maar in Nederland is het zelfs de enige gelegenheid waarbij het volgens ‘de etiquette’ correct is om ‘en plein public’ white tie te dragen vóór de avond. Ik kan me overigens niet meer herinneren of ik een horloge droeg. Feitelijk kan ik me van de hele verdediging tot aan het ‘hora est’ nog nauwelijks iets herinneren
Ik vind dit zelf echt verreweg de mooiste dresser onder de 1000 euri. Lijnenspel van de kast is echt ongeevernaard mooi. Maar goed, ik kan me voorstellen dat niet iedereen van de vintage is.
Mooi hoor… de wijzers van die ML doen me aan F P Journe denken. Buiten dat een mooie guilloche, KS… Mooi mooi… Welk model is het, en waarom is ML toch zo ondergewaardeerd?
Dank je! Het waren voor mij ook de wijzers wat met over de streep trok bij dit horloge. Het is een Ml masterpiece small seconds. Het merk heeft weinig status, zet zichzelf ook wat te breed in de markt veel goedkopere quartz modellen maar ook heel aardige inhouse uurwerken. Kwaliteit is gewoon erg goed.