Wel betaald maar geen horloge

Andy Sopaheluwakan

Heeft mij een steinhart verkocht, ik heb wel betaald maar het horloge is nooit geleverd en ook geen terug betaling gekregen

Aankoop 9 oktober
Nu 21 oktober

Via welk medium heb je hem gevonden? Marktplaats, hier of waar?
Heb je geen reacties gekregen op e-mails? Bewijs van betaling, aangifte gedaan? Heeft hij een bewijs van versturing geleverd?
Wat weinig details zo. Misschien heeft iemand hier advies voor je om je gelijk te krijgen?

Niet een heel veel voorkomende naam, als je even googled vind je hem zo denk ik.

staat gewoon op facebook hoor inc woonplaats,van daaruit vast adres en telefoonnummer te achterhalen.

Had daar toch echt even langs gegaan.

en, al nieuws? …is de deal op HF tot stand gekomen ? is behoorlijk drastisch om iemands mailadres te vermelden maar als er echt geen oplossing hiervoor is geboden wellicht dan is dit de enige manier. Ben zeer benieuwd of je al iets hebt gehoord.

Nog steeds geen follow-up?

Vaag verhaal. Er wordt hier iemands naam + e-mail in zeer negatieve zin gepost (al dan niet terecht); dan is het m.i. gepast om daar minstens wat concreter op in te gaan, zoals hierboven ook al is verzocht.

Ik vind dat Germeraad daar (evt. door de mods) wel op aangesproken mag worden.

Excuses voor de late reaktie.
het verhaal is als volgt: ik wordt gebeld met het verhaal door deze persoon dat hij vorig jaar bij mij een steinhart heeft gekocht en dat hij nu zelf ook een steinhart heeft die hij wil verkopen,of ik interesse heb. heeft mij foto,s gemailt en wij zij een prijs overeengekomen, 200 euro incl. verzenden.
Ik heb het geld overgemaakt en daarna nooit geen reaktie of terugbetaling.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik genaait ben en dat wil ik duidelijk maken.
vandaar mijn frustratie dat dit mij gebeurt terwijl ik zelf altijd zorg dat het in orde is

Er vanuit gaande dat je bij je eigen verkoop het horloge hebt opgestuurd, heb je toch een adres van hem neem ik aan?

Kwestie van ‘op de koffie’?