Mede doordat ik niet erg bekend was met merk, was ik bereid het toch doen om ermee kennis te maken.
Ik heb er uiteraard geen €11K voor betaald.
Mede doordat ik niet erg bekend was met merk, was ik bereid het toch doen om ermee kennis te maken.
Ik heb er uiteraard geen €11K voor betaald.
Maar hoeveel dan wel?
Wat een trollepost zeg
Geleend van de buurvrouw
Denk je echt dat ik daarop ga antwoorden? In NL is het nog taboe om iemand anders te vragen hoeveel hij verdient of hoeveel hij heeft betaald voor iets. Ik doe lekker mee met die gewoonte.
Ook zo heerlijk hoe die 11k dik gedrukt is. Zal inderdaad vast niet voor de eventuele verkoop zijn Wel een enorm mooi horloge welke ik graag in bezit zou hebben. Een eventuele prijs zou dan ook erg gewaardeerd worden.
Taboes zijn er om te breken… Maar heb dit horloge al voorbij zien komen op de meest bekende verkoopsite van NL voor ongeveer 5k minder.
beetje flauw
Heel mooi.
Kennis maken met een horloge en weer weg doen , dat doet echt niemand hier.
Toch? @anon50762135EV
Oh ik maak zo vaak een topic om mijn aanstaande verkoop te pluggen. Geen probleem Aladdin Bilbo. Welkom bij de club!
Het kopen om ergens mee kennis te maken wordt bij mij blijkbaar gezien als een probleem. Oké, dat kan.
Bij jou is het een uitzondering, aangezien jij hier welbekend bent als -> dé forumslet <-
Het is echt een die hoog staat op mijn wishlist genieten dank je voor de mooie pics
ik heb het ook wel es tegengekomen dat een aankoop toch niet echt beviel en hij meteen wegmocht!
Wat maakt het nou uit allemaal? Ik heb dankzij dit draadje toch weer van een mooie ingenieur kunnen genieten (niet zo mooi als de ingenieur die ik vanochtend in de badkamerspiegel zag, maar toch).
De azijnpissers zijn er weer. Weer een azijnproeverij gehad?
Leuk horloge. Wou dat ik het geld had voor zoiets.
Ik heb mij altijd afgevraagd of ik ooit een ingenieur zou tegenkomen met een IWC Ingenieur om de pols.
Het begon zo gezellig…
Er loopt er op het forum minimaal één rond. Ben even vergeten wie het was. Voor mij is het in elk geval wel een reden om er ooit eentje te willen.