Wel/geen avatar bij reageren op bericht

Ik zie hetzelfde, maar is het niet zo dat als je via die grijze box reageert en je ook de eerstvolgende reactie bent er dan geen koppeling te zien is?

Dan hier dus niet, in de vorige post wel?!?
Allebei via de grijze button gepost.

1 like

je ziet de avatar van de maker van het bericht niet als je reactie er direct onder staat.

3 likes

Dat klopt. En dat was voorheen inderdaad anders.

@marnixmoed Was mij ook al opgevallen. Vandaar dat ik af en toe maar een @ toevoeg aan mā€™n bericht, voor de duidelijkheid.

1 like

Volgens mij was dat al zo bij het invoeren van de nieuwe software.

Dat is m.i. een software fout, bij diverse replyā€™s zie je idd geen feedback / logo
die zie je pas weer zodra je je bericht wilt veranderen.
ik heb geen idee maar ik merk het ontbreken van het logo vaker op
in het geval je snel reageert op het laatste bericht in de rij.

Verwarrend, want is het dan een directe reply of een reply op de ts 1e postā€¦

Om niet een nieuw topic te openen:

Waarom werken sommige avatars van leden niet meer?

2 likes

Was mij idd ook al opgevallenā€¦vreemd.

2 likes

Ik heb hier precies 't zelfde als ik het via mijn telefoon doe.

1 like

Zijn wij de enigen die dit hebben? Kan het mij niet voorstellenā€¦

Vreemd fenomeenā€¦op de mobiel maar in Chrome op de desktop hetzelfde. Dit is pas sinds een dag of 2-3.

@Jurgen @DHSupport jullie wellicht een idee?

Yes, heb ik ook. Zowel op telefoon als in Firefox.
Bij de eerste avatar met zoā€™n ā€˜brokenā€™ icoontje (alleen in Firefox, op mijn telefoon zie ik helemaal geen avatar) dacht ik nog:ā€™Haha, leuk bedachtā€™. Maar toen bleken het er veel meer te zijn.

1 like

Zijn het soms de ā€˜niet ingesteldeā€™ avatars (voorheen eerste letter forumnaam)?

1 like

Die zie ik wel.

imageimage

Misschien dat na een update bepaalde file formats niet meer worden geaccepteerd.

1 like

Zoiets iddā€¦

:thinking:

@DHSupport

2 likes

Het gaat volgens mij om bestanden die niet door personen zelf zijn geĆ¼pload, het betreft de standaard ā€˜lettersā€™ die je ziet als iemand geen avatar heeft. Die bronbestanden daarvan lijken ineens verdwenen, althans de link is gebroken, en dus zie je een foutmelding-icoontje zoals @Myrrhman ook al laat zien. Op de Apple Safari ziet het er zo uit:

31

Is een klusje voor @DHSupport (even de letters van het alfabet terugplaatsen in de daarvoor bestemde map, ofā€¦).

3 likes

Kan @DHSupport hier nog eens naar kijken svpā€¦

:+1: