Wel/geen avatar bij reageren op bericht

Wat vaag, voorheen als ik op iemands post reply, kreeg je een klein logo te zien op/aan wie je reageerde. Maar das nu weg. Erg onduidelijk om dan te zien wie op wat reageertā€¦ :frowning:

Doe ik iets verkeerd, Is er op het forum (per ongeluk) iets aangepast, of Is er wat anders aan de hand?

Ik persoonlijk mis dat logootje.

Hier zie ik gewoon op welke post ik een reactie heb geplaatst Wing.

Net nog in het Audio geflipper topic op Astonmartinā€™s reactie gereageerd, geen problemen mee hier.

Groeten,

Noel.

En ik zie jouw koppeling ook :grin:

Misschien dat het niet meer werkt op mobiel? Even een mobiele reply op jouā€¦

ā€¦en een reply via de PC op jou.

Tadaa :grin:

Asjemenou, nu staan ze er wel tussen. Even kijken of dat ook zo blijft. Want ik durf haast te zweren dat het bij sommige andere niet bij staat. En ik heb volgens mij niet op de rode reageer knop gedrukt, maar op de kleine donker grijze in de post.

Enfin, ik wacht het even af.

Hey, op wie heb jij gereageerd? Want bij jou zie ik geen koppeling?

Ik reageer op jou via de reageerbutton in je bericht.

En nu weer maar dan via de rode button.

Ja, maar nu is er voor mij althans geen koppeling zichtbaar. Weet je hoe dat Is gekomen?

Ja, van de rode button snap ik dat daar geen koppeling van komt. Maar die met tadaa is ook koppeling zichtbaarā€¦ Is dit voor anderen ook te zien?

Ik zie dat je naar mij koppelt,dus dan is er iets in jouw instellingen veranderd.

De koppelingen van jouw naar anderen zijn te zien ja.

Maar ik Had in de tussentijd zelf niks veranderd in de instellingen. Ik klik alleen op de zwarte reageer knop in de post. Dan zou ik altijd een koppeling verwachten.

Dat is inderdaad vaag,als je zelf niks veranderd hebt en nu dus geen koppeling meer ziet.

Ik zie wel dat ik op een bericht van jouw reageerā€¦

Ja, dat logootje bedoel ik. Die verwacht ik telkens te zien. Maar soms zie ik die niet. Hmā€¦ ik kijk het even aan of het me vaker overkomt.

Bedankt iig voor jullie hulp! :+1:

Grrrr, nu dus geen koppeling zichtbaarā€¦ enfinā€¦

1 like

Dat kan kloppen want ik zie hem ook niet altijdā€¦dus dan ligt het niet aan jou.

1 like

Ik dacht al, begin ik nu dement te worden en telkens op de rode reageer knop te drukken :scream:

Maar ben gelukkig dus niet de enige. Geregeld kom ik namelijk posts tegen met een reactie waarvan niet duidelijk aan wie die gericht is. Ik ga er dan maar van uit dat het voor de TS is bedoeld, maar soms twijfel ik.

yep kan heel lastig zijn.