Wel mail maar geen PM?

Ik krijg wel een mailtje als reactie op een advertentie, maar het bericht is niet te vinden in mijn inbox. Als ik via de link in de mail naar het bericht wil gaan, bestaat deze pagina niet.
Is het bericht dan verwijderd? Dat kan toch niet?
Wie weet wat er aan de hand is?

Ik heb het even geprobeerd in een reeds bestaande conversatie en het lijkt er op dat ik daar een bericht heb verwijderd…
Ik ga nog even wat testen.

1 like

Volgens mij kan dat wel, maar alleen binnen een bepaalde tijd.

1 like

Als het goed is, heb je weer een mail gekregen, dat je een bericht hebt ontvangen, in reactie op dit topic. Maar dat bericht heb ik net ook verwijderd. Dan zou er dus een gelijke constatering zoals eerder worden gedaan; geen bericht aanwezig (en aangezien dat het enige bericht in de conversatie is, geen topic gevonden)

N.B. in de eerder door mij vermelde conversatie is mijn bericht inderdaad (ook) verwijderd, in de hele verhaallijn. En dat was deen bericht van gisteren of eergisteren…

1 like

Idd als ik op de link van jouw mail klik bestaat de pagina niet of is prive…

Dan weet ik iig dat het zo werkt.
Bedankt mannen :+1:

1 like

Nee hoor je kan al je berichten ten aller tijde verwijderen.
Daarom snap ik die knuppels ook niet die onder een verkoop topic sorry zeggen als ze per ongeluk reageren.

Haal het dan weg. :see_no_evil:

5 likes

Ah, grappig, dat had ik verkeerd dan. Maar alleen editen is dan binnen bepaalde tijd? Grappige combi.

2 likes

Dat inderdaad wel ja.

1 like

@koekoek?

Die doet dat wel vaker! :joy:

2 likes

:joy:

Net zoals de TL3 leden die er een reactie onder zetten met “Slotje svp.”, terwijl ze het topic ook gewoon even zelf naar het archief kunnen verhuizen.

:beers:

7 likes