Wel of geen lecoultre

heb kort geleden een uurwerk gekocht met de kenmerken Le Coultre
in de platine staat aan de buiten en de binnen kant het nr 14 (is wellicht call) daarnaast staat er ook nog op 15 jwls 3 adj. en E. Blacpain Fils

Ik heb naar Jaeger Le coultre gemaild of zij iets hierover konden vertellen.

Kreeg bericht terug dat dit horloge niets met Jaeger le coultre te maken had er zou nog een merk Le coultre bestaan.

Heeft een van jullie hier wel eens van gehoord.

het verschil tussen Le coultre en Jaeger Lecoultre is het horloges van Jaeger Le coultre wordt in Zwitzerland gemaakt. Le coultre wordt in America geassembleerd met onderdelen van Jaeger Le Coultre.
gr.

Yuen Tai

Een foto plaatsen doet wonderen voor het aantal reacties!

Yuen Tai

Wat jij vertelt weet ik en natuurlijk weten zij dat bij Jaeger le coultre ook ik heb vanhen ook wel reacties gekregen over le coultre uurwerken van hen . Daarom keek ik zo op van hun reactie. IK heb een le coultre horloge waar op het uurwerk Jaeger le coultre staat Wellicht is dat bij al hun amerikaanse Le coultre horloges zo. Dan zou het wellicht zo zijn dat een andere horlogefabrikant niet het merk Jaeger le coultre kan gebuiken maar geen problemen te hebben gevonden met gebruik van Le coultre.
Weet iemand te vertellen op alle Le coultre’s voor de Amerikaanse markt wel een uurwerk hebben met de volledige naam Jaeger le Coultre daarin.