Oef. Was even bang dat je stappenteller snelle polsbewegingen zou meten🧐
Ik heb ook een TomTom Runner. Prima ding, geen toeters en bellen. Jammer dat TomTom uit de wearables is gestapt.
Maar: ik draag em alleen tijdens het sporten, gelijk na het omkleden gaat er weer een echt horloge om
Deze kan ook van alles meten:
(en hij valt niet op als sporthorloge)
Fenix 6 sapphire. Geweldig. No nonsense, robuust en lange accuduur.
Kost wel wat maar daar betaal je ook voor
Theoretisch zou het moeten kunnen
Ik vrees dat mijn lichaam daar niet op gebouwd is…
Nee dank je ik zit vol.
Heb al genoeg elektronische troep dat om mijn aandacht vraagt…
Ik draag een FitBit, maar dan wel om mijn enkel. Werkt perfect, hartslag pikt ie ook prima op.
Klein genoeg om niet verward te worden met een enkelband
De Garmin Forerunner 45 is een aanrader. Voor niet teveel geld en meer dan genoeg functies. Nog goedkoper te krijgen op MP (als je dat aandurft), van mensen die hem laten verstoffen.
Ik denk hier ook over. Maar moet vooral niet te groot zijn, muziek kunnen besturen, interval training supporten en hartslag meten, meer ook niet.
Hier een ervaren Garmin Fenix2, met idem losse hartslagband.
Kocht ik een jaartje geleden voor, in totaal, een 85 euro.
Nuttig gedurende met name m’n wandelende & fietsende escapades.
Wat dan ook de enige momenten zijn waarop ik haar gebruik.
En dat bevalt goed.
Gewoon een Casio F91W
Heeft ook een stopwatch, meer heb je niet nodig.
Hartslagmeters, laptime, GPS…ect ect…onzin!
Je voelt toch zelf hoe diep je gaat bij het sporten?
Sporthorloges, allemaal bla bla en marketing.
En, allemaal veel te duur.
Zo denk ik erover.
Ik zou er niet mee douchen maar so what?
Ik wil hem ook niet koppelen op mijn mobiel aangezien ik mijn bluetooth gebruik voor muziek. Op notificaties en meldingen op mijn pols zit ik echt niet op te wachten. Eigenlijk dus gewoon een mobiel onafhankelijke sporthorloge. Ik moet gewoon alles terug kunnen lezen op het schermpje horloge. Fitbit derhalve niet mijn voorkeur.
Hier altijd 1 G-shock in de doos.
Lekker onbezorgd tijdens het sporten en daarna gewoon onder de douche. Alle lichaamsfuncties en prestaties bijhouden en reviewen ben ik niet van.
Gewoon lekker sporten en de kop leegmaken
Mooi, maar te duur voor enkel gebruik sporten. Neem aan dat jij deze voor dagelijks gebruik hebt
Garmin… (Fenix5s) de Rolex onder de sporthorloges.
Fantastisch platform en prima batterij tijd.
No brainer.
Neh ik vind voor dagelijks een mechanisch horloge cooler. Edit; ik mis de ziel bij die electronische…
En hij is duur dat klopt.
Maar functioneel gewoon top.
Samsung en Apple grafisch veul sterker maar voor sporten wint imo de Garmin.
Eventueel een gebruikte Fenix 5 dan?
Gebruik zelf ook de Apple Watch…alleen voor het sporten. Fietsen, hardlopen en zwemmen!
Ook al „mag“ hij maar 50m onder water… heb de 2en de 3 gehad. Met beide wezen zwemmen… nu de 4… het fijne is, heb mijn muziek op het horloge erop. Telefoon blijft lekker thuis… poddies in de oren en lekker lopen:+1:t3: