Wel of geen Tudor? Ik ben eruit.

Werkt die man met die Rolex in de mijnen?

1 like

Dat ben jij, Bram. De Topic Starter.

2 likes

Ah, helder. De TS leest alles maar wat off topic is, is niet echt interessant om op te reageren.
Daarbij komt dat ik gisteravond op een flink aantal berichten heb gereageerd or ‘gelijkt’. En na de werkdag, lees ik van HF’ers verder te melden hebben, zoals nu.

1 like

Vroeger, toen droeg hij een Tudor.

1 like

Je hoeft niet alles te lezen en overal op te reageren :wink:

Sorry. Maar al eens gepiept in dit topic?

Kan een leuk alternatief bieden voor Tudor/Rolex.

Geen van beiden. Dank.
Overigens is het ‘Deo volente’. Met een “D”

2 likes

Rolex loopt ook hier voorop :joy:

Duurzamer dan een moonswatch. :grin:

2 likes

Alleszins aardige Tudor die er uit gaat/is.

1 like

Dank @Valkyrie.
Emotie is zeker niet alleszeggend. Ben het eens met je. Maar voor mij is het een factor die, blijvend bij dit topic, wel doorslaggevend is geweest in mijn huidige keuze.
Dat betekent overigens niet dat mijn keuze onwrikbaar en rigide is. Dit kan veranderen zoals ook je smaak verandert van bv voeding. Sommige dingen moeten rijpen en wellicht zijn één van de Tudor modellen, BB, Hydronaut en Pelagos, nog niet voldoende gerijpt.
En, zoals diverse medeforum lezers al aangegeven hebben, misschien moet ik toch maar eens de kogel door de kerk heen jagen en een Tudor proberen.
Ik kon tot een jaar geleden geen interesse opwekken voor de Seiko Turtle. Toch heb ik, na flink wat overpeinzingen er een 3-tal aangeschaft (om één of andere manier lukt het me nooit om van iets er maar één aan te schaffen. Het moeten er altijd meerdere zijn) om vervolgens direct weer twee ervan te verkopen. De overgebleven SRP773 zit aan mijn pols gekleefd. Ben er helemaal verknocht aan.
Dus ja… wie weet

1 like

Doe er je voordeel mee … :wink:

Probeer eens een SPB317

Twee woorden:

Philippe Dufour.

Bovendien: Een stel horlogemakers die in de stad waar ze zitten een zegeltje hebben voor die twee man en een paardekop die ook in die stad horloges maken… Tja, da’s net zo “top of the foodchain” als de World Series in honkbal, met maar één deelnemend land.

Strakker, minder quirky. De één zal 'm beter vinden, de ander kouder. Ik vond 'm comfortabeler.

Het is gewoon een mooi stuk duikerslood. Als je dan helemaal wil flexen moet je om de andere pols ook zo’n ding hangen.

2 likes

Klopt helemaal, echter het ging hier om de kwaliteit van het horloge zelf. En dat wat je aan marketing spendeert kun je niet in de kwaliteit van de horloges steken.

1 like

@Bram3 Exact het laatste woord: “emotie”. Je moet “de” klik hebben met het horloge. Niet van belang wat veel gedragen wordt. Het merk horloge is bijzaak. Laat je niets wijsmaken of aanpraten.

3 likes

Zo zuur :wink:

IMG_2164

1 like

Ja louis als jij je der mee gaat bemoeien doet mijn mening er niet meer toe :wink:

Calimero!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat had je niet moetten vertellen straks staan er rijen met extinction rebellion lieden voor de Rolex dealers.

1 like