Goedemorgen! Ik heb na lang zoeken een horloge van mijn wishlist gevonden op chrono24. Het betreft de RZE Fortitude Nighthawk GMT
Een horloge wat voor mij veel weg heeft van de pro pilot x van oris min de hoge prijs.
Mijn vraag, zouden jullie gaan voor deze tweedehandse waar ik 490 euro voor betaal, daarboven komt nog invoerrechten etc dus kom ik denk ik rond 620 euro uit.
Nieuwprijs is 835 als hij weer beschikbaar is.
Zouden jullie wachten op een nieuwe lichting of gaan voor eentje met de kop eraf? Ik vind het prijsverschil eigenlijk wel klein met een nieuwe of wat vinden jullie?
Prijsverschil is wel gering. In mijn ogen te gering. Dan heb je nog het probleem met verzenden. Het pakket uit Amerika kan verloren gaan. Het komt van een particulier…. Dus dat wordt dan zeker ruzie, wie krijgt zijn geld terug!
Gewoon een nieuwe kopen.
Weet je zeker dat je goed zit.
En wat is nu mooier dan een gehele nieuwe.
Kan je tenminste zelf de eerts beschadigingen maken.
Bedankt voor de vele reacties, ik ga even geduld hebben, al valt dat ooit niet mee .
Toch vind ik een nieuw horloge niet altijd de voorkeur hebben boven eentje met lichte gebruikssporen. Die zijn vaak flink goedkoper en belangrijk, ik voel me niet schuldig als er een krasje bij komt
Een snelle google search gaf mij in ieder geval deze twee opties nieuw als ik het goed zie. Weet niet hoe het met shipping zit maar wellicht een optie.
Bij Mukama ook in de aanbieding.
Edit, zie dat ze vanuit EU versturen en nog 2 op voorraad hebben.
Succes met de hunt en we zien de NA topic wel tegemoet.
Overigens alternatieve opties voor een gelijkend horloge zijn welkom. Een tool watch matte titanium look met fluted bezel ontbreekt nog in mijn verzameling