Wel of niet verkopen.... #dilemma

Je zou de eerste niet zijn met verkoopspijt. Dat is leuk als het om een SARB of SKX gaat maar dit koop je niet 1 2 3 terug. Lekker houden dus, tenzij je het kapitaal wilt gebruiken voor NAs.

Dus toch een ordinaire pre-verkooptopic… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Als je me zou kennen zou je weten dat dat níet het geval is. :kissing_heart:

Geloof me, ik heb geen voorraad nodig… Bekijk vooral mijn NA-topics vs. FS-topics ratio even (ik heb geen zin en tijd om het uit te zoeken)… Fijn weekend!

1 like

1 : 1 ? (Geen zin om uit te zoeken)

Goed weekend :kissing_heart:

2 likes

Als ik de inhoud van de kluisjes bekijk vermoed ik iets anders. Geld verdienen doe ik met m’n werk, geld opmaken (onder meer) met horloges.

1 like

Verkopen zou ik zeggen! Je draagt hem niet en je hebt voldoende alternatieven. Dit ding, hoe horoligisch interessant ie ook mag zijn voor de vintage connaisseur, ga je niet missen hoor.

1 like

De vraag is ondertussen achterhaald, ie heeft er in tussentijd nog één bijgekocht! :sweat_smile:

Zooo herkenbaar :confused:

3 likes

Niet verkopen, je hebt altijd horloges “voor de heb”, zo ook deze :slight_smile:

Maar even serieus, ik kan wel bevestigen dat Jeroen geen geldwolf is. Een poosje terug zocht ik een vintage Tropic. Jeroen gaf aan dat hij er nog wel een had, waarop ik een bod deed. Dat bod was volgens hem veel te hoog en uiteindelijk zijn we voor ongeveer 30% minder dan mijn bod tot een akkoord gekomen. :thumbsup:

:+1:t2:
Niet dat ik dat uberhaupt dacht…

Mooi he :grinning: van een gedachte zijn ene te verkopen naar 2 stuks.

Mooi horloge ! Nu al helemaal houden aangezien je 2 kleren hebt

Mooi hoor. Houden dus :+1:

Gezien je verhaal houden!

Leuke vondst dan. Voor de niet-kenners onder ons, wat maakt deze zo speciaal?

Dit zijn ponden
En die van acour zijn nog guldens

Ja, je kan het opzoeken. :wink:

Zal ik voortaan ook eens gaan doen dan :smiley:

Het hangt er van af. Ik ben bijvoorbeeld geen verzamelaar. Niet dragen = verkopen want ik beleef vrijwel geen lol aan horloges die ergens opgeborgen in een horlogekist zitten. Maar anderen zien dat anders. Wat jij moet doen kan je uiteindelijk alleen zelf beslissen.

Heb net nog 3 van die Tropic Star banden in 18 mm gevonden, trouwens. :wink:

1 like

Je krijgt er geheid spijt van als je deze verkoopt. Ik zou hem enkel weg doen als je het geld echt nodig hebt.

1 like