Wel Seiko, geen monster, wel mod

Op basis van een Seiko 007, lichtelijk gepimpt door Rob (andere bezel) en door mijzelf voorzien van een Hirsch Liberty. Wat vinden we ervan?

Zelf vind ik hem wel geslaagd zo. Heb er lange tijd over gedaan hier een geschikte band voor te vinden. Nu met de zomer op komst leek een naturel kleurtje wel aardig.

groeten,

Dick

p.s. Ja ja, ik weet het: “Je had het horloge wel even mogen afstoffen…” Zag ik ook pas later :smiley:

netjes hoor

leuk hoor. Zomers, fris en geschikt voor veel gelegenheden. Gefeliciteerd met dit horloge.

wow…mooie combi en de andere lunette geeft het meteen geheel andere look, veel plezier ermee (tu)

Hallo Dick,

Van harte gefeliciteerd met je zeer geslaagde combi:~
Veel plezier ermee.

Met vriendelijke groet,

Herman

Die is mooi geworden (tu) Compleet anders.

Veel plezier ermee,

Martin

Mijn beste,

Ik vind deze modificatie bijzonder geslaagd.
Met name de band in combinatie met de rode letters, Diver’s 200m, vormt een fraaie eenheid tussen horloge kast en horloge band.
En natuurlijk de lichte bezel maakt dat deze Seiko SKX007 zich de komende maanden van zijn zomerse kant laat zien.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze zomerse entourage.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heeeel erg mooi. super geslaagd.:)-D

mooi hoor (tu)

Dank allen, ik ben er ook tevreden over. @ Tissot: Het is nog mooier, die rode letters zijn in werkelijk een kleurtje tussen lichtbruin en oranje in, vrijwel dezelfde kleur als de band.

groet,

Dick

Dat was toch deze:

Die heb je alweer een tijdje

Ja inderdaad Rob, dat was deze. Eeerst van jouw gekocht met een metalen band, daarna een hele tijd (vooral NIET) gedragen met een rubberband van Chronograph.com, nu met deze Hirsch Liberty. Alles bij elkaar zo’n maand of 10.

groet,

Dick

Het is wel apart, maar om nou te zeggen dat ik er kapot van ben:S
Niet echt, maar gelukkig zijn we niet allemaal zo saai als ik:+

Ik ben normaal nooit zo van de mod’s (origineel is heilig meestal), maar deze vind ik wel erg geslaagd. Bruine band staan er prima op.