Zelf vind ik hem wel geslaagd zo. Heb er lange tijd over gedaan hier een geschikte band voor te vinden. Nu met de zomer op komst leek een naturel kleurtje wel aardig.
groeten,
Dick
p.s. Ja ja, ik weet het: “Je had het horloge wel even mogen afstoffen…” Zag ik ook pas later
Ik vind deze modificatie bijzonder geslaagd.
Met name de band in combinatie met de rode letters, Diver’s 200m, vormt een fraaie eenheid tussen horloge kast en horloge band.
En natuurlijk de lichte bezel maakt dat deze Seiko SKX007 zich de komende maanden van zijn zomerse kant laat zien.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze zomerse entourage.
Dank allen, ik ben er ook tevreden over. @ Tissot: Het is nog mooier, die rode letters zijn in werkelijk een kleurtje tussen lichtbruin en oranje in, vrijwel dezelfde kleur als de band.
Ja inderdaad Rob, dat was deze. Eeerst van jouw gekocht met een metalen band, daarna een hele tijd (vooral NIET) gedragen met een rubberband van Chronograph.com, nu met deze Hirsch Liberty. Alles bij elkaar zo’n maand of 10.