Welder K-26 CB/WI-BK 5301

Geuzzz Schreef:

Persoonlijk vind ik dit ook wel leuk:

http://wereldhorloges.nl/wereld_details/4188

Vind ik ook mooi :), ik vind de welder alleen mooier :stuck_out_tongue:

dreski Schreef:

mmmm toch wel prijzig voor minder heb je toch iets
wat imo meer “soul” heeft.
http://www.steinhartwatches.de/index.php?id=67&art
nr=123&Sel_ID=25#123

Juist de spijker op zijn kop, mooi uurwerk en een mooi afgewerkte kast. Vele malen beter dan een Welder, die toch wel kitscherig en plakkerig over komt. Oftewel het is het net niet!

Genesis

Volgens mij weet je het stiekem allang, gewoon kopen dat ding!

Die is erg leuk en mechanisch! Hoe ben je hier nou op gekomen want via de website zelf kan ik 'm niet vinden!? Ik vraag me af of er meer kleuren zijn en of het een Poljot uurwerk heeft?

Hieronder een link met meer info, ben van plan er zelf ook een aan te schaffen.

http://www.junkers-shop.de/index.php/cPath/1_27

Duh, ik zat bij Junghans te kijken, niet bij Junkers. Deze is nog mooier omdat dat toch wel wat te veel opvallende en een beetje lelijke logo niet zo opvalt en ik de tweekleurige wijzerplaat prachtig vind:

Daar heb je inderdaad gelijk in.

Wat dacht je ervan een balletje op te gooien bij Wereldhorloges voor een inkoopaktie op de Horizon-lijn van Junkers? Ik wil het wel aan ze vragen?

Ik zat net nog even de specs van het horloge (JUNKERS 6702-5) door te nemen:

Pluspunten:

  • Uurwerk is een mechanische chrono handopwinder Kaliber 3133 (Poljot)
  • 23 sjewels
  • Glazen zichtbodem (!)
  • Tweedelig blauw-bruine wijzerplaat met in dit geval witte oplichtende SuperLuminova cijfers en indexen
  • Bandje van met de hand bewerkt zadelleer.
  • Lunet met 4 schroeven bevestigd zoals in een historische cockpit
  • Stalen kast, gesatineert met PVD-laag (bij deze zwarte versie dan)
  • Diameter 42 mm, 14 mm hoog
  • Waterdicht tot 10 atm (100 meter)
  • Twee jaar garantie
  • Prijs: 399 euro

Minpunt:

  • De chrono seconde is imho iets te kort
  • Opgelegd Junkers-logo, vind ik iets te opzichtig

(mijn) Conclusie: een hoop horloge voor dat geld! Ik neem er één.

Ik heb in de afgelopen drie weken al twee horloges aangeschaft waarvan er een nog ergens in een vliegtuig zit of bij de douane ligt. Ik wilde met dit horloge dus eigenlijk nog een paar maandjes wachten, daarnaast is hij nog niet leverbaar.

Als er een goede inkoopactie geregeld kan worden waarbij de prijs aanzienlijk lager komt te liggen, kan ik dat eigenlijk niet aan mij langs laten gaan.

erg gaaf hoor, afgezien van dat vreselijke lelijke logo

Dat steinhart is wel mooi zeg

antireflective saphire unitas uurwerken en dat voor nog geen 400 euro? knap

een vriend van mij werkt voor wereldhorloges dus ik kan misschien wel een inkoopactie regelen, maar ik moet zeggen dat ik liever een inkoopactie voor die steinhart zie! wat een hoop horloge voor dat geld!

Alle modellen van steinhart zijn echt waar voor je geld. Als je daar een inkoopactie kan regelen, ook prima. Met die bruine band op de site is hij heel mooi.

Vind alles wel mooi

zeker waar voor je geld

probleem met die welder is (of welke 44/47mm) dan ook ,als ik die draag val ik voorover

ik heb hem gisteren even gepast bij siebel zit erg comfortabel en hij is echt heel stoer en bijzonder ik zou er voor gaan veel succes met je aankoop gr hans

Tim, ik ben geen condenseur (of connaisseur:)), maar soms een ‘ouwe zeur’;)… ik vind het geen mooi horloge. Voor dat geld zou ik toch iets anders kopen.
Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Als je het echt een prachtig horloges vindt, moet je het gewoon kopen.

Bedankt voor alle reacties iig :slight_smile: ik laat nog wel weten wat ik heb gekocht:P

Ook niet meteen mijn ding. Als het dan toch enigszins in de richting van de kastvorm moet gaan dan kan alleen een le mans van steinhart me eventueel bekoren. Zeker die in de gulfkleuren maar dat zal zijn omdat ik naast uurwerken ook autoaddict ben -).

Ik heb gisteren bij Leo geinformeerd over de mogelijkheden Alexander, ik kom er nog op terug. Anders den we het misschien dubbel. Duurt wel even.