Welder K 26

Geloof dat ik het niet helemaal meer kan volgen: optie 1 en 2 is Steinhart, optie 3 een Meistersinger en daarom ga je nu voor Hamilton? Overigens niets mis mee, als het model je bevalt heb je daar een goede koop aan!

Hallo, ik heb net de juwelier gebeld, ben benieuwd of hij dit kan bestellen.
De eerste bestelling wordt de marine-timer van Steinhart. Als het kan in het hoogglans. Ik kom nu wel het merk Debaufre tegen, precies dezelfde watches , maar dan met Debaufre op de wijzerplaat ipv. Steinhart. Weten jullie de achtergrond hiervan?. Thanks voor de antwoorden alvast.:~

is ook steinhart volgens mij, maar dan in amerika

Inderdaad. Steinhart mocht in Amerika die naam niet meer voeren van het “Amerikaanse” Steinhausen, zo ik heb begrepen.

Groeten,

Martin

En heb je dus gedoe (kosten!) met de douane…

W8 ffe, laat me raden. Dus als ik morgen bel kan de juwelier van mij de Steinhart niet bestellen omdat er invoerrechten moeten worden betaald? Of zou dit niet gelden voor Germania?
Als niets lukt, koop ik een wekker.B)-

Steinhart is Duitsland en geen douane,
Debaufre is Steinhaty USA en da wel gedoe met de douane…

Zelf denk ik dat je met Steinhart erg veel waarde voor je geld krijgt, maar misschien ben ik bevooroordeeld,
ik heb een Nav B-Uhr 44mm automaat en handopwinder, een Nav B 44mm handopwinder in rose goud nr 1 van 1(was een prototype kast die hij nog had liggen) een aviation en binnenkort een ocean 1. Ik heb getwijfeld over de marine timer, maar ik denk dat je snel bent uitgekeken op dit model. Het is toch wel een aparte verschijning.
Meistersinger is ook leuk, al moet je hier wel een liefhebber van zijn met de 1 wijzer, ik heb zelf een 1Z met saffier, een limited edition, leuke klokjes maar ik was er na een half jaar op uitgekeken en draag ze niet meer.
Hamilton heeft ook mooie modellen,
moeilijke keuze, maar ik wou dat ik dat luxe probleem van die 1000 euro bon had…

brabuspower Schreef:

hallo iedereen, nu het laatste nieuws. Mijn
juwelier kan dus vreemdmerken voor mij bestellen,
maar naar het schijnt niet overal.

Dit is het antwoord van jan de Wever uit Sittard
op mijn vraag of de juwelier uit Houten bij hem
dan een meistersinger kon bestellen.

Geachte heer Knol
Als geautoriseerd dealer leveren we uiteraard niet
door aan niet-dealers.
Sorry, dat we U verder niet meer van dienst kunnen
zijn.

Vriendelijke groet,
Marc Dewever.

Dat er niet geleverd wordt, okee, maar het
woordje; UITERAARD is voor mij wel erg
irritant.Het schijnt goed te gaan in de business,
gelukkig hebben ze geen last van recessie in
Sittard.Ik wil mn bonnen kwijt!!!

Ik vind het uiteraard een goede zaak dat deze juwelier niet doorlevert aan niet geautoriseerde dealers.
Als een geautoriseerde dealer al zijn merken maar door gaat leveren aan niet-geautoriseerde dealers , wat heeft een geautoriseerd dealerschap dan nog voor een nut ??
Da’s lekker, een dealer mag in het merk investeren en een niet-dealer plukt een beetje de vruchten van dat dealerschap.

Hallo adviseurs, afgelopen week is de knoop doorgehakt. Het wordt toch,voor de hele 1000 euro bon een AM901. Door jullie ben ik helemaal gek van Sinn,Steinhart(marinetimer),Seiko monster, Hamilton, Meistersinger en noem alle mooie klokkies maar op die hier op het Forum op tijd lopen. Deze week gaat de bestelling de deur uit. Iemand een idee hoe lang het kan duren voordat meistersinger uitleverd? Dit jaar ga ik nog voor de marinetimer van Steinhart(limited?). Thanks alvast voor al jullie kennis en ondersteuning.:}(tu):)-D

Mij zijn zeer van de benieuwde:D

Hier alvast mijn kistje waar de Meistersinger kan rusten.
Of zal ik maar een nieuw kistje kopen, anders worden de andere klokkies jaloers?:+

Hee allemaal, mn Meistersingertje is binnen. ik kan ff geen fotootjes maken daar ik nu in Houten ben.
Morgen doe ik hem om naar Rikketik. Ik stond versteld van het klokkie. Prachtig uurwerkje, het kost me een half uur om de tijd af te lezen:#. Maar kan het boeien, hij zit in een bijbel zonder tekst verpakt. Heb dit nog nooit gezien en dan nog in een leren hoes met Meistersinger erin gegraveerd. Witzilver met zwarte band, Ga nog wel de vouwsluiting volgende maand halen en ben bang dat ik toch een watchwinder moet hebben of?
Op iedere site staat 3 bar bij de no3 automaat. Maar had al gezien dat het 5 moet zijn en er staat ook 5 bar op, beetje vreemd. ben erg trots.:slight_smile:

3 of 5 bar maakt niet veel uit. Zowiezo uit de buurt van water houden:)