Welk bandje of bracelet voor incoming NA Squale 1521 Onda Pink

Na heel wat umming and ahing (*) is de kogel door de kerk en de roze 1521 onderweg.

Plaatje van Squale:

https://www.squale.ch/live//assets/media/upload/squale_1521_pink_stingray.png

Deze wordt geleverd met twee bandjes, een witte in (echt?) roggenleer en een siliconenrubber exemplaar, ook in het wit.

Plaatje op rubber:

https://www.squale.ch/live//assets/media/upload/squale_1521_pink_rubber.png

Ik weet nu al dat ik de 1521 slechts hoogst occasioneel zal dragen op één van deze bandjes.
En nu heb ik dus niet veel inspiratie voor leuke alternatieven :smiley:

In mijn hoofd komen slechts de mesh bracelet van Squale en allerlei blauwgetinte NATO’s naar boven.
(leer vind ik niet zo leuk. Voor horlogebandjes dan, bedoel ik.)

Als forumleden leuke alternatieve suggesties kunnen bedenken, zou ik dat erg tof vinden…

(*) Ik vind haar wat groot, normaal hou ik <= 39 mm als maximale diameter aan. De von Büren kast is echter een speciaal geval. We zullen zien…

3 likes

Wil het een beetje lukken met de plaatjes mop? :smile:

2 likes

Ik zie ze. Ben alleen wat typo’s aan het wegwerken :smiley:

1 like

:grin:

Ik nog niet, maar was nieuwsgierig dus zelf maar gezocht :joy:

Licht naturel leer, toch maar? Krijg je zoiets:

Of anders lekker roze natootje:

2 likes

Zeker.

Zeker.

Driewerf hulde, je weet het wel.

1 like

Niet meer :frowning: Ze zijn weg.
Crap.

D A N K ! Goeie tips!

1 like

Leer blijft een grote nono. En met die roze nato wordt ze wel érg zoet :slight_smile:

Ik ga ervan uit dat het deze is?

Vind ‘m heel tof. Gefeliciteerd alvast!

7 likes

Yes!

2 likes

Gewoon origineel houden.
Maar alvast gefeliciteerd !
Wel zoet van kleur hoor.

Leer en rubber zijn niet mijn favoriete materialen voor horlogebandjes. Rubber zou evt nog kunnen maar is über casual.

Dank je!

Volgens mijn huisgenoot kan dat roze een mooi tegengewicht voor mijn soms bitchy moods betekenen :smiley:

3 likes

bitchy moods
Das spannend !
Geniet er maar van. Je horloge!

1 like

Ik zie me nu niet direct met een roze rondlopen maar dit is wel een mooi horloge. Lekker stoer horloge voor dames :ok_hand:

1 like

Oooooooohhh… Heb jij zo’n ding gekocht? Ik loer er al tijden naar. Ik wil ook nog eens een roze horloge. Dat ding is echt retecool. En hij past bij m’n pausen-outfit.

Witte NATO, uiteraard. Nu kun je ook kijken of ze ergens oud-roze NATO’s verkopen. Of de Mesh.

I see what you did there. Ik heb dat met siliconen, rubber en latex. :slight_smile:

To each his own.

1 like

Exactly my words toen ik er voor het eerst een plaatje van zag.

Ik heb er zelfs mijn vaste voornemen, om in deze Evil C tijden geen stappen te zetten in mijn horologische reis, voor weggekieperd.

Great minds…
En ook:
A dirty mind…
:joy:

Altijd, overal.

2 likes

Een in steen gehouwen geest is een dode geest. :+1: Mooi dat voornemens er gewoon zijn om niet behaald te worden.