Welk bandje zou nou het prettigst dragen met dit weer (>30°C)

Vandaag droeg ik mijn Seiko SKX007 met metalen band. Dat was geen goede keuze vanochtend, want ik heb een heel zweterige pols gehad vandaag.

Gisteren had ik een ML-leren bandje om mijn pols. Dat droeg prima met dit warme weer, maar om het bandje te sparen heb ik hem deze week toch maar ontzien.

Nou vroeg ik mij af: is zweet erg slecht voor een goede leren band? En welk bandje draagt nou het prettigst met dit warme weer? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Gerwin

Het meest prettig in dit weer is mijn Polar M52 met een heel soepel siliconenbandje, ook met dit weer of bij flink zweten zit het nog prettig.

Dit is mijn sporthorloge voor op de fiets. Gemiddeld fiets ik 2x per week en dat bandje is nog als nieuw na een jaar of 4. Uiteraard is het geen “ECHT” horloge, met batterij en digitaal display.

Dure lederen banden draag ik niet met dit weer, wel de bekende rubber bandjes van oa seiko. Op lange termijn zal een lederen bandje echt wel wat te lijden hebben van het zweet, daarbij verkleurt het vaak naar een donkerdere kleur.

Staal draag ik nu in mindere mate alhoewel ik op het moment de “Black Monster” draag.

Ik denk een NATO of iets dergelijks. http://www.timefactors.com/index.html heeft veel van die textielen bandjes.

Rhino of nato banden zijn heel confortabel met dit weer, maar ook rubber draagt prettig.

Ruud

Ik heb al twee dagen geen horloge om. Het is me echt te warm…

2 dagen geen horloge om !!! ??
Ik zou toch maar eens zsm een doktor gaan raadplegen, het gaat helemaal niet goed met jouw :D:D:D:D

Ben je ook niet uit balans wanneer je geen horloge om hebt Hendrik? Ik ga zonder horloge helemaal scheef lopen :).

Gerwin

:s:s:s:s:s