Welk bandje?

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb afgelopen week dit horloge gekregen(zie fotos) maar hier zat geen bandje aan bevestigd. De vraag is: welk bandje staat leuk op dit horloge?

Ik heb natuurlijk een paar voorbeelden maar ik weet niet of dit mooi lijkt.

Voorbeelden:

Alvast bedankt😇.

2 likes

Dat Nato black/grey bandje heb ik toevallig gisteren besteld, hoop ik straks thuis te hebben.
Bij mij komt ie op een witte Calvin Klein, quartz horloge. oud horloge dat ik weer eens een batterij gegund heb, wordt waarschijnlijk mijn “werk” horloge voor het klussen en tuin werk.

Ik heb stiekem ook een nato besteld maar ben enorm gaan twijfellen, dus ik dacht ik vraag het aan de experts.

2 likes

Gezien de maat, model en kleur zou je kunnen kijken naar wat mensen met een Rolex Explorer / Seiko SARB dragen.

Vrijwel alles zal gaan met dit horloge. Persoonlijk vind ik een lichtere band mooier bij zo’n horloge. Ik zou niet voor een volledig zwarte band gaan in ieder geval

Luister naar Samme. Zwart is boring, het heeft een beetje pit nodig. Hier een plaatje van een flut horloge van 20 piek maar als kleurencombo zeker niet slecht.

potverdorie dat is zeker niet slecht, ik zal er eens naar kijken, Bedankt

1 like

Ik moet zeggen dat ik dit ook wel heel mooi vind hmmmm :thinking:

6 likes

Yep, Door de structuur wordt de sailcloth donkergrijs. Het stikwerk komt weer overeen met het zilver van de indices en wijzers zoals ook bij de bruine band hierboven. Vouwsluiting maakt het af.

De mijne is vandaag binnengekomen, zie hier het resultaat.

Zwart canvas van Hadley Roma of een zwarte sailcloth zoals hierboven zou ik eens proberen.

@BMWtje1 vet man👏🏻

2 likes

Een zwarte plaat kan alles hebben. Dan is de vraag wat je fijn vind.
Canvas? Leer? Dood beest? Nato? MN? Perlon?

Mijn suggestie: vraag het @Ko-Banden als je het niet weet. Zie je iets wat je mooi vind? Hij kan het maken.

Let wel, Ko bepaald of jij zijn bandjes waardig bent. Deze tip heb je niet van mij hè.

2 likes

Mij lijkt de james-bond nato wel vet bij deze wijzerplaat, zwart matched met het klokje en het wit/grijze met de kast

1 like

Nato’s zijn kut. Zo’n uitstekend opgefommeld flapje aan je band is geen porem. Maar dat is mijn mening.
Die bond nato zal prima staan denk ik.

Ik heb geen ervaring met nato’s maar heb wel gezien dat je ze ook kan dragen zonder dat flapje

2 likes

Waar heb jij je nato besteld BMW?

1 like

Bol.com :grinning:

1 like

Nou zo erg is het nou ook weer niet.
Ik vindt het best aardig. Ik heb het wel gekocht omdat ik iets goedkoops wilde voor dit horloge.
Ze worden namelijk gedegradeerd tot werk horloge voor bij het klussen en tuin. Die gaan het zwaar krijgen :innocent:

2 likes

Bagagegordel-35mm-rood-1__84448_thumb
Dan heb je eens wat anders !!

2 likes

Wat voor een type band is dit? Ik zoek zoiets al een tijdje. Allerlei namen gegoogled maar krijg eigenlijk geen hits waar ik wat mee kan. Hier iemand die weet hoe dit heet?