Ik heb jullie hulp nodig, ik heb afgelopen week dit horloge gekregen(zie fotos) maar hier zat geen bandje aan bevestigd. De vraag is: welk bandje staat leuk op dit horloge?
Ik heb natuurlijk een paar voorbeelden maar ik weet niet of dit mooi lijkt.
Dat Nato black/grey bandje heb ik toevallig gisteren besteld, hoop ik straks thuis te hebben.
Bij mij komt ie op een witte Calvin Klein, quartz horloge. oud horloge dat ik weer eens een batterij gegund heb, wordt waarschijnlijk mijn “werk” horloge voor het klussen en tuin werk.
Gezien de maat, model en kleur zou je kunnen kijken naar wat mensen met een Rolex Explorer / Seiko SARB dragen.
Vrijwel alles zal gaan met dit horloge. Persoonlijk vind ik een lichtere band mooier bij zo’n horloge. Ik zou niet voor een volledig zwarte band gaan in ieder geval
Luister naar Samme. Zwart is boring, het heeft een beetje pit nodig. Hier een plaatje van een flut horloge van 20 piek maar als kleurencombo zeker niet slecht.
Yep, Door de structuur wordt de sailcloth donkergrijs. Het stikwerk komt weer overeen met het zilver van de indices en wijzers zoals ook bij de bruine band hierboven. Vouwsluiting maakt het af.
Nou zo erg is het nou ook weer niet.
Ik vindt het best aardig. Ik heb het wel gekocht omdat ik iets goedkoops wilde voor dit horloge.
Ze worden namelijk gedegradeerd tot werk horloge voor bij het klussen en tuin. Die gaan het zwaar krijgen
Wat voor een type band is dit? Ik zoek zoiets al een tijdje. Allerlei namen gegoogled maar krijg eigenlijk geen hits waar ik wat mee kan. Hier iemand die weet hoe dit heet?