Welk calibre in deze vintage JLC?

…op een zorgvuldig gekozen ondergrond. Dat dan weer wel. Maar eerlijk is eerlijk, de nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van de angst om

No guts no glory :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Even kijken of de wijzers nog mooi parallel aan elkaar en aan de wijzerplaat lopen als je hem terugzet. Het zou zonde zijn als je een sleepspoor op die mooie glanzende zwarte plaat krijgt.

4 likes

Zeker. Na de foto’s heb ik hem weer snel maar zorgvuldig netjes in elkaar gezet. Desondanks dank voor de tip! :ok_hand:t2:

2 likes

Gave plaat ook, is dat onyx?

1 like

Jazeker.

1 like

Deze info vond ik bij JLC zelf, is afkomstig van een gesloten service deel met oude model informatie > komt uit 1-1978

7 likes

Kijk, dat is nog eens een briljant antwoord! Super bedankt! Bij JLC zelf kwam ik trouwens ook niet verder. Daar kon ik een extract krijgen, maar verder hadden ze er geen zin in bij de heritage afdeling :frowning_with_open_mouth: Kun je beter fijne forumgenoten hebben :grinning: Thanks! @Horloge24

2 likes

Was een toevalstreffer, zocht informatie over een bepaald kaliber en zag een ander model dat op uw horloge leek. Daarop verder gezocht en binnen 15 minuten had ik de getoonde informatie

Des te fijner dat u daar uw 15 minuten aan wilde spenderen! :grinning:

1 like