Welk designelement bezorgt je kromme tenen?

Wtf? Deze memo heb ik niet gekregen hoor. Wel dat mensen die thee drinken, of ziek zijn (niet In-hoofdelijk maar in de trend van 39 graden koorts), of ze zijn van het type wat ook een man-bag en/of een knotje wel hip vinden. Die laatste zijn meestal trots op het feit dat ze hun vrouwelijke/metro-kant durven te laten zien.

:confused: ik snap hem niet. Of 0,0% is niet boeiend want het kan best lekker zijn en je ontleend er geen status aan, of je vind die 0,0% wel boeiend en je ontleed daar status aan.

Ter info; thee is kut, 0,0% is van sommige bieren best okee. Zeker als je fris te zoet vind en toch zo met kinderen in de auto moet zitten. Water is het nou eenmaal niet altijd.

3 likes

Integendeel. Hoe beter je weet waar je allemaal niet aan moet willen beginnen, hoe gerichter je bezig kunt zijn met horloges die je fijn vindt.

Ik moet er niet aan denken om niet te weten wat m’n smaak is, zeg.

Dat koffiefiltertje op GS’s en het piemeltje op de speedmaster.

1 like

Twee dingen (enigszins samenhangend):

Rice bracelets (weet niet hoe je ze noemt in Nederlands); en

Duiker horloges,

Houd zelf van klassieke horloges met leren band, dus vandaar.

1 like

De term black seal op horloges, ik denk dan dit:

2 likes

Waar komt die meme eigenlijk vandaan?
Google geeft alleen maar referenties naar HF.

1 like

Ik moet altijd hier aan denken:

2 likes

Combi van digitaal en analoog

2 likes

Dat wordt ook wel een “uien kroon” genoemd… en ja… dat vind ik dus ook om te huilen.

Verder, de zeskante schroeven van de Audemard Piguet Royal Oak, de cyclops (“bloedblaar”) op de datum, te dikke kasten, al dan niet met scheepstrossen eromheen…

1 like

Sunburst wijzerplaten in vrolijke kleurtjes die een 70’s vibe voor moeten stellen. Maar dan in een te modern ogend hedendaags horloge zitten.

Glimmend zwarte pvd coatings. Of glimmend zwarte ceramische kasten bezels en inlays.

Eerder genoemd: Merknamen en dergelijke in de zijkant van de horlogekast gegraveerd. (Toch heb ik een Squale 1521… :lying_face: )

Zichtbodems in toolwatches en bij standaard uurwerken die het aangluren niet waard zijn. (Gaan we weer: En toch heb ik een Sinn 104. Maar de nato zit er toch voor! :sunglasses: :+1: )

2 likes

Misschien minder vaak je handen in het meel steken, als je de buurtgeitjes via de brievenbus de stuipen op het lijf wil jagen: “Ik ben het, jullie moeder”.

Tenenkrommend vind ik al die mensen die hier ongelofelijk kunnen mierenneuken over echt van alles en nog wat,halve meter tekst vol met op en aanmerkingen ,
Jullie houden niet van horloges hè… :rofl::upside_down_face::wink:

2 likes

En wat vind je van deze piemels op je grand seiko wijzerplaat?

4 likes

In mijn ervaring is het precies andersom. Vergelijk het met muziek, juist degenen die “alles eigenlijk wel leuk vinden” hebben niets met muziek. Juist degenen die helder kunnen uitleggen wat ze verschrikkelijk vinden weten ook precies wat en waarom ze iets mooi vinden.

5 likes

Huh? Ligt het aan mij dat ik dit niet snap?

preview

De boze wolf en de 7 geitjes?

1 like

Maar hoe maak ik de geitjes bang via de brievenbus (foto) ?

Door zijn harige poot door de brievenbus in de deur te steken, nee dat is niet moeder geit, dan zijn poot in de meel te doen en weer door de brievenbus laten zien : Mama! Deur gaat open en 6 geitjes worden opgevreten, behalve 1…

Zie het antwoord van @Borracho.

“Waarom doen we nooit meer zoals vroeger in de nonnentuin? We ginge helemaal niet stiekem appeltjes plukken. Henk. Jij vond het toch ook fijn, kan toch niet zijn dat jij de hele tijd deed alsof? Ik zat iedere keer weer onder, man. Henkie-penkie-spermatenkie…”

“Onze Cor wil dat niet doen, die vind dat vies ruiken. Het ruikt altijd een beetje, Henk, dat weet jij ook…”

Well spotted, Sir!

En het gaat nog over een gouden horloge ook. :slight_smile: On topic for the win! En de laatste 10 woorden van het relaas slaan ook nog op je leren bandjes, @GroteBozeWolvin. :+1:

4 likes

Ik vind dit nu al supertof!

2 likes