Welk designelement bezorgt je kromme tenen?

Misschien minder vaak je handen in het meel steken, als je de buurtgeitjes via de brievenbus de stuipen op het lijf wil jagen: “Ik ben het, jullie moeder”.

Tenenkrommend vind ik al die mensen die hier ongelofelijk kunnen mierenneuken over echt van alles en nog wat,halve meter tekst vol met op en aanmerkingen ,
Jullie houden niet van horloges hè… :rofl::upside_down_face::wink:

2 likes

En wat vind je van deze piemels op je grand seiko wijzerplaat?

4 likes

In mijn ervaring is het precies andersom. Vergelijk het met muziek, juist degenen die “alles eigenlijk wel leuk vinden” hebben niets met muziek. Juist degenen die helder kunnen uitleggen wat ze verschrikkelijk vinden weten ook precies wat en waarom ze iets mooi vinden.

5 likes

Huh? Ligt het aan mij dat ik dit niet snap?

preview

De boze wolf en de 7 geitjes?

1 like

Maar hoe maak ik de geitjes bang via de brievenbus (foto) ?

Door zijn harige poot door de brievenbus in de deur te steken, nee dat is niet moeder geit, dan zijn poot in de meel te doen en weer door de brievenbus laten zien : Mama! Deur gaat open en 6 geitjes worden opgevreten, behalve 1…

Zie het antwoord van @Borracho.

“Waarom doen we nooit meer zoals vroeger in de nonnentuin? We ginge helemaal niet stiekem appeltjes plukken. Henk. Jij vond het toch ook fijn, kan toch niet zijn dat jij de hele tijd deed alsof? Ik zat iedere keer weer onder, man. Henkie-penkie-spermatenkie…”

“Onze Cor wil dat niet doen, die vind dat vies ruiken. Het ruikt altijd een beetje, Henk, dat weet jij ook…”

Well spotted, Sir!

En het gaat nog over een gouden horloge ook. :slight_smile: On topic for the win! En de laatste 10 woorden van het relaas slaan ook nog op je leren bandjes, @GroteBozeWolvin. :+1:

4 likes

Ik vind dit nu al supertof!

2 likes

Top 2:

• Logo op de plaats van de 12-index
  • Cyclops
1 like

Nogmaals. Zie foto. Ik zie geen deuren. Wolven zijn hier aangewezen op andere strategieën :laughing:

1 like

Kroon op vier uur,
36mm en kleiner, ik ben toch geen wijf.
En tot slot,
De Fiat Multipla…!

2 likes

Dat is dan minder traumatiserend voor jonge geitjes in ruraal Zweden

1 like

Datum tussen vier en vijf
Fake schroeven op bezels
Te grote kronen.
Rechthoekige horloges
:slight_smile:

1 like

Moet altijd aan sigaretten denk als ik dit logo zie.

1 like

Inderdaad. Ook niets voor mij. Met vergulde kasten heb ik ook niet veel trouwens.

1 like

Die kroon kan ergens nog, maar die rode secondewijzer icm de rozegouden accenten doet pijn aan m’n ogen.
Ik ben een groot voorstandster van meer kleur in de horlogerie, maar Breitling zou beter 's kijken naar bijv. Nomos om te weten hoe het wél moet.

2 likes

Perfecte vergelijking :slight_smile:

1 like

ik heb dat andersom, met muziek ben ik een eclectische snob, met horloges doe ik maar wat