De fossil heeft emotionele waarde maar die draag ik nooit. De Squale is nieuw in de collectie en gekocht voor de zomer. De g-shock is uiteraard mijn beater.
Ik ga een paar weken glamping dit jaar - dus een luxe, ingerichte tent die er al staat, maar een paar hotelletjes op heen- en terugweg.
Ik twijfel wat ik mee zal nemen. Wat zouden jullie doen?
Casio g-shock ‘Casioak’
Casioak plus Squale
Squale
Casioak plus DJ
bb58
Anders, nl.
0stemmers
Ik zeg geenszins toe me eraan te houden maar ik ben oprecht benieuwd.
Ik zou er vooral één enkele kiezen, in zo’n tent zit vaak geen kluis dus als jij je DJ daar moet laten liggen omdat je met je gshock gaat zwemmen zit je misschien niet echt relaxed op het strand.
Je BB58 kan alles in mijn ogen maar zou hem wel even op waterdichtheid laten checken gezien hij van 2020 is toch?
Zelf heb ik er dit jaar ook voor gekozen een Squale te dragen op vakantie. Normaal gesproken neem ik altijd mijn Omega Seamaster mee maar de Squale is mij dit keer uitstekend bevallen. Op Squale gestemd dus! Vakantiehorloge pur sang.
Het probleem van twee horloges meenemen, is dat er toch eentje ergens moet blijven liggen. Ook is een hotelkluis ongeveer net zo veilig als seks voor de uitvinding van het condoom. Ik zou het dus mooi bij één horloge houden.
Precies, ik was laatst met een volle watchroll naar een camping. Nu was het daar erg rustig en had ik er vertrouwen in dat het wel prima zou lopen maar toch moest ik iedere dag die rol weer verstoppen om relaxed van de camping te vertrekken. Daarom mijn advies, neem één alleskunner mee, die enkele keer per jaar kan je wel zonder afwisseling