Zal waarschijnlijk niet los te koop zijn. Tissot is Swatchgroup en die houden graag alles in eigen beheer.
Maar wellicht kan een ander forumlid je op weg helpen.
Zeker, en dat wordt ook de optie als het niet lukt. Maar ik wil hem liever niet 2 maanden kwijt ( dat is de tijd die ze geven. + dat ik het prima zelf zou kunnen.
Ik heb door een val ook een dergelijke schade gehad met een Tissot horloge. Dit was op reis en ik had het opgegeven bij de reisverzekering voordat ik het aangeboden heb bij een AD ter reparatie. Ik heb het horloge binnen 3 weken terug gekregen als nieuw. Kosten € 90.-.
Floris155 of Jero1 hier op het forum benaderen, volgens mij zijn die beide Swatch group certified. BMWX6M waarschijnlijk ook, gezien hij die nummers weet te vinden?
Ik zou in geval van verzekeringswerk sowieso via Tissot doen. Bij kapot glas doen ze gelijk een servicebeurt ivm glassplinters in je uurwerk. Dan heeft je horloge gelijk een servicebeurt gehad én weer 2 jaar garantie.
Daarnaast zijn die bezels met rode pakkingen soms lastiger te vervangen dan je denkt.