Welk glas en lunette ? TISSOT

Beste mensen,

Ik ben na een ongeval op zoek naar een glas en lunette. Ik kan op refnummer niet exact wat vinden.

Weet iemand waar ik dit en wat ik moet kopen?

Vaak vervangen bij andere horloges dus dat is niet het probleem.

TISSOT WATCH COUTURIER CHRONOGRAPH AUTOMATIC MENS 45mm SWISS MADE

Ref T035627A

Alvast bedankt :v:t2:

Zal waarschijnlijk niet los te koop zijn. Tissot is Swatchgroup en die houden graag alles in eigen beheer.
Maar wellicht kan een ander forumlid je op weg helpen.

2 likes

Ongeval? Hopelijk niks ernstigs. Ik kan je helaas ook niet helpen. Wellicht een ander forumlid. :grinning:

1 like

Bezel: REF T32002…
Glas: REF T310028…
Pakking: REF T370028…

Mag helaas niet los verkocht worden… maar werk valt wel mee, dus dat gaat de zaak niet maken.

3 likes

Aangereden maar goede bescherming aan :+1:. Horloge loopt wel gewoon nog. Vond ik al een teken van kwaliteit :sunglasses:

3 likes

Ai dat is nooit grappig, hopelijk viel de verdere schade mee

1 like

is deze schade niet te verhalen?

2 likes

Idd… verzekering?

1 like

Zeker, en dat wordt ook de optie als het niet lukt. Maar ik wil hem liever niet 2 maanden kwijt ( dat is de tijd die ze geven. + dat ik het prima zelf zou kunnen.

Edit. Hoe dan ook betaald de andere partij hoor

Zelf geen letsel er aan overgehouden?
Balen van je horloge! :scream:

Ik heb door een val ook een dergelijke schade gehad met een Tissot horloge. Dit was op reis en ik had het opgegeven bij de reisverzekering voordat ik het aangeboden heb bij een AD ter reparatie. Ik heb het horloge binnen 3 weken terug gekregen als nieuw. Kosten € 90.-.

1 like

Floris155 of Jero1 hier op het forum benaderen, volgens mij zijn die beide Swatch group certified. BMWX6M waarschijnlijk ook, gezien hij die nummers weet te vinden?

1 like

Klopt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou in geval van verzekeringswerk sowieso via Tissot doen. Bij kapot glas doen ze gelijk een servicebeurt ivm glassplinters in je uurwerk. Dan heeft je horloge gelijk een servicebeurt gehad én weer 2 jaar garantie.

Daarnaast zijn die bezels met rode pakkingen soms lastiger te vervangen dan je denkt.