O, eigenlijk wel jammer
Had gehoopt dat het niet het standaard bandje was.
Voor mij zijn de standaard bandjes te ruw om prettig een hele dag te kunnen dragen.
Wat is de marktprijs momenteel? Destijds een 375 euro nieuw, wat ik relatief goedkoop vindt.
Klopt. Die prijs is eerlijk en reëel .
Ik heb dubbele voor nieuwe betaald…
Mijn Oriënt van 100 euro wint het vaak van duurdere horloges. Fijn horloge voor het strand, tijdens vakanties (wanneer mogen we weer…) en bij het klussen.
Zeker!
Ik heb de band via MastersInTime besteld. Toen ik hem gevonden had was ie niet op voorraad. Vervolgens een “houd me op de hoogte” ding ingevuld en een paar dagen later kreeg ik de melding dat ie weer voorradig was. Inmiddels al niet meer helaas.
Hier in elk geval het linkje:
https://www.mastersintime.com/NL/NL/seiko-roestvrijstalen-horlogeband-3304jz.htm
Dank! Ik ga het eens proberen
Het hoeft niet altjd heel veel geld te kosten om mooi of leuk te zijn. Ik draag echt alles. wissel soms meerdere keren op een dag.
Mijn collectie wordt steeds meer high end maar eigenlijk behouden alle Aziatische duikertjes gewoon hun draagtijd bij mij!
geheel begrijpelijk van de interesse, wat een fraaie Swatch!
Thanks. Ben er echt blij mee terwijl het een van de goedkoopste is in het kistje.
Nu alleen datum. Nog even goed zetten
Sinds vorige week deze, maar deze gaat veel draagtijd krijgen
Deze valt er net wel net niet onder, maar draagt heerlijk en vind ik schitterend
En veel te weinig deze: