Welk “goedkoop” horloge behoudt draagtijd in jouw collectie

O, eigenlijk wel jammer :wink:
Had gehoopt dat het niet het standaard bandje was.
Voor mij zijn de standaard bandjes te ruw om prettig een hele dag te kunnen dragen.

Wat is de marktprijs momenteel? Destijds een 375 euro nieuw, wat ik relatief goedkoop vindt.

Klopt. Die prijs is eerlijk en reëel .
Ik heb dubbele voor nieuwe betaald…

Mijn Oriënt van 100 euro wint het vaak van duurdere horloges. Fijn horloge voor het strand, tijdens vakanties (wanneer mogen we weer…) en bij het klussen.

4 likes

Kan er niets aan doen maar vind hem heel mooi.
En draag hem ook.
En heb genoeg horloges.

9 likes

5 likes

Zeker!
Ik heb de band via MastersInTime besteld. Toen ik hem gevonden had was ie niet op voorraad. Vervolgens een “houd me op de hoogte” ding ingevuld en een paar dagen later kreeg ik de melding dat ie weer voorradig was. Inmiddels al niet meer helaas.

Hier in elk geval het linkje:
https://www.mastersintime.com/NL/NL/seiko-roestvrijstalen-horlogeband-3304jz.htm

1 like

Dank! Ik ga het eens proberen

Toch wel mijn 5!

9 likes

Het hoeft niet altjd heel veel geld te kosten om mooi of leuk te zijn. Ik draag echt alles. wissel soms meerdere keren op een dag.

6 likes

afbeelding afbeelding afbeelding

Mijn collectie wordt steeds meer high end maar eigenlijk behouden alle Aziatische duikertjes gewoon hun draagtijd bij mij!

1 like

geheel begrijpelijk van de interesse, wat een fraaie Swatch!

1 like

Thanks. Ben er echt blij mee terwijl het een van de goedkoopste is in het kistje. :rofl:

1 like

Absoluut deze. Mooi design, oersterk, loopt altijd op tijd, heeft verlichting en draagt super

8 likes

Nu alleen datum. Nog even goed zetten :rofl:

+1 NA vandaag binnengekomen. Klapper!

9 likes

De T100 tritium van Nite

10 likes

De Citizen NY0040 in het blauw, zeker ‘s zomers draag ik die heel veel:

12 likes

Sinds vorige week deze, maar deze gaat veel draagtijd krijgen

Deze valt er net wel net niet onder, maar draagt heerlijk en vind ik schitterend

En veel te weinig deze:

11 likes

De Timex wordt met regelmaat gedragen (60 EUR). Vooral in het weekend!

Mijn Casiootje komt ook regelmatig de doos uit (45 EUR).

Tot slot nog een vintage Remova (60-70 EUR) die eens om de 14 dagen toch zijn dag krijgt! Leuk handwindertje.

7 likes