Welk “goedkoop” horloge behoudt draagtijd in jouw collectie

Deze simpele Seiko Chronograph reverse Panda dial blijft me bekoren.

3 likes

De Ballast

en de G-shock 3229

6 likes

ik kijk niet naar prijs maar naar welk horloge ik vandaag of morgen wil gaan dragen.

1 like

Precies dit :point_up:t2:

1 like

Eerlijk is eerlijk, goedkoop? Ja klopt maar hij loopt na 5 jaar nog steeds perfect.

11 likes

Mijn Steinhart draag ik in ieder geval tijdens vakanties als “beater”

10 likes

om klappen te vangen :slight_smile: :grin:

8 likes

Deze rakker, wordt er steeds vrolijk van als ik de horlogedoos open maak :grinning:
Hoogglans gepolijst door een gewaardeerd forumlid, sexyplexi, lekker contrast door de messing bezel en de angst voor de wiebelkroon die omgeslagen is in een terugkerende glimlach, heerlijk! En dat voor een paar tientjes, by far mijn goedkoopste en tevens leukste horloge,

12 likes

En wat een fijne combi :+1:t2:

1 like

waarom zou je alleen dure horloges mooi moeten vinden.

4 likes

Precies!

1 like

Leuk klokje voor weinig,draagt prima

3 likes

Niets mis mee. In mijn collectie zit het duurste uurwerk ook “maar” rond de 550 euro. Zo hou ik nog iets over voor de andere hobby’s. :wink:

1 like

Mijn vader werkte vroeger voor een verdeler van gekende hondenvoeding.
Gratis klokje met emotionele waarde.

De Lotus is eerder een betaalbare “beater watch” voor thuis. De drukke achtergrond in combinatie met de ranke wijzers maken het soms moeilijk om de tijd af te lezen.

2 likes

Deze groene Ruhla droeg ik vaak, is nu weg

Vervangen voor deze goeiekope

Ikvingewoonlekker :billed_cap::peanuts:

10 likes

Ik ben met deze Gshock erg blij!!

4 likes

Onlangs heb ik een van mijn goedkoopste horloges aan een sympathiek HF-er verkocht (via MP nota bene). Reden was te weinig draagtijd. Zo leuk om te zien dat hij er van geniet. Was al heel lang op zoek naar deze uitvoering. Ben horloge afgelopen 2 weken al zeker 12x tegen gekomen op HF. Dat is nu echte fun.

1 like

Bedoel je deze :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tophorloge en inderdaad erg lang naar deze uitvoering gezocht :+1:t2:

7 likes

1 like

Grappige is dat als ik bijvoorbeeld een collega uitleg dat mijn horloge zo’n €500,- heeft gekost dan is de reactie Wáááát vijfhonderdeuro!!! :flushed::flushed:

4 likes