Welk “goedkoop” horloge behoudt draagtijd in jouw collectie

#13

1 like

Grappige is dat als ik bijvoorbeeld een collega uitleg dat mijn horloge zo’n €500,- heeft gekost dan is de reactie Wáááát vijfhonderdeuro!!! :flushed::flushed:

4 likes

Morgen gaat hij helaas toch terug in de box :slightly_frowning_face:
Hij loopt trouwens behoorlijk netjes zo’n -4 sec./dag,zit ook een topgrade uurwerk in

2 likes

Deze blijft ook heerlijk. @Blauwbeer het is weer zo’n dag.

4 likes

Zeker mooie Invicta

Ooooh je draagt hem nog!

Bij mij ligt hij in de Swatchdoos. Maar ze lopen niet meer omdat de batterijen leeg zijn.

Zou @Thehaguedragon de zijne nog dragen?

5 likes

Casio F-91W… Draag ik eigenlijk nog héél regelmatig en met trots. Het is een icoon van een uurwerk. Zijn ook ideaal als geschenk.

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je goedkoop noemt, maar mijn Citizen Satellite Wave krijgt naar verhouding de allermeeste draagtijd van al mijn horloges.

Het loopt altijd op tijd (want zodra ik buiten kom synchroniseert hij automatisch met de GPS-satellieten), draagt prettig, en ik vind het mooi, zeker op een leren band.

5 likes

Gratis batterij levenslang geloof ik.dus effe langs de swatch store en klaar

2 likes

Mooie herinneringen aan dit horloge, zak daarom het nest nooit verlaten en vaak om de pols te vinden zijn

5 likes

Deze beuker

6 likes

Deze Casio w-93h.

Gekregen toen ik 10 werd en ongeveer 3 jaar gedragen. Toen 16 jaar in een la beland en nu met een frisse nato (de oude rubbers brak aan alle kanten) toch 1 keer in de week om de pols.

Vooral nostalgisch maar ook handig, er zit een soort reflectie in de laag in het lcd waardoor hij zeer eenvoudig leest.

3 likes

Laat ik de Russen even niet vergeten. De Vostok Komandirskies worden hie heel vaak gedragen.

3 likes

Mijn G-Shock doet al12 jaar trouwe dienst. Destijds (17 jaar oud) vond ik dit een duur horloge, maar gezien het plezier ik ervan heb gehad elke euro waard!

1 like

Was ooit m’n reserve werkhorloge. Totdat de batterij t begaf. Ben benieuwd hoe t met de lume staat…

1 like

LOL, mn 3 meest gedragen horloges zijn allemaal relatief goedkoop :man_facepalming:

Deze voor overdag.

En dit slaaphorloge is gerecruteerd als middagpauzehorloge.

Deze met sleeptracker is nu gepromoveerd tot slaaphorloge. De sleeptracker heeft alleen geregeld weinig te doen :wink:

4 likes

Nou, onder andere deze dus. Een van de werkbuffeltjes waarbij het totaal niet belangrijk is wat ermee gebeurt.

2 likes

Swatchwinkel binnenlopen met je Swatchdoos, worden ze gratis en voor niks voorzien van een verse batterij.
Fijne service hè.

1 like

1e horloge van mijn jong overleden vader. Draag ‘m bijna altijd thuis.

17 likes

Het tritium is vast niet meer zo helder als in ‘t begin, maar nog steeds prima te zien in de loop van de hele nacht!

1 like