Hoi goeiedag, ik ben nieuw en zal me daarom even kort voorstellen. Ik ben Charlie, 26 jaar, en ik volg dit forum nu een halfjaartje met plezier.
Ik heb altijd een fascinatie gehad voor horloges, maar me er tot 2 jaar geleden nooit echt in verdiept. Ik wil nu graag voor een wat serieuzer horloge gaan. Ik ben dan ook benieuwd naar wat jullie zouden aanbevelen om te bekijken.
Mijn budget ligt rond de 400 à 500 euro, voor een echt mooi horloge schiet ik nog wel wat uit. Een budget voor een instapmodel, maar dat geeft niet wat mij betreft.
Ik ben op zoek naar een horloge met een goudkleurige band een niet te grote kast (niet groter dan ca. 40 mm), en een sobere wijzerplaat. Verder vind ik een tikkeltje sportieve uitstraling leuk, maar het moet vooral passen bij nette kleding. Een tweedehands horloge vind ik ook prima, gezien mijn budget.
Ik ben benieuwd naar jullie suggesties! Alvast bedankt
Welkom Charlie! De merken die je zou kunnen checken zijn al grotendeels langsgekomen: Tissot, Certina, Seiko, Citizen en Oriënt. Zit vrijwel zeker iets moois voor je tussen. Succes!