Ik maakte me bij de laatste uitvaart erg druk over mijn opgeschreven woorden voor de rede, niet om een horloge.
@Chillekasper, als je denkt dat het van belang is zou ik de kleinste omdoen
Ik maakte me bij de laatste uitvaart erg druk over mijn opgeschreven woorden voor de rede, niet om een horloge.
@Chillekasper, als je denkt dat het van belang is zou ik de kleinste omdoen
Vintage Invicta met zwarte band gestemd.
Ik snap overigens de cynische reacties wel: moet je je hier druk om maken bij het verlies van een familielid? Nee.
En ik geloof ook niet dat een horloge ‘ongepast’ is in welke situatie dan ook.
Zal er een familielid zijn die zegt: nou die Kasper zag er weer chill uit, maar dat horloge! De schande!
In dat geval geldt ook voor diegene: heb je niks beters te doen op een begrafenis…
Tenzij het punt is dat het een Invicta is… daar kan ik niks tegenin brengen. Geintje Kasper die vintage zijn leuk
Mijn excuses dat ik het zeg, maar ik vind het ongepast hierover na te denken en vragen over te stellen…
Volgens de etiketten behoor je op een uitvaart geen horloge te dragen.
Tijd mag bij een dergelijke gelegenheid geen rol spelen.
Sterkte nog.
Als je maar wel op tijd bent…
Sorry, kon het niet laten!
Beter maak je je druk om de vraag
Spijkerbroek / gympen
Pantalon / schoenen
Serieus?
Alweer zo’n bullshit topic…
Speltip 1: knip altijd de labeltjes van de mouw van je jasje.
Allereerst gecondoleerd.
Horlogekeuze maakt op zo’n dag niet echt iets uit; het moet zijn waar jij jezelf goed bij voelt.
Zelf ga ik op zulke dagen wel altijd voor een wat ingetogen horloge aan een lederen band. Niet voor een opvallend horloge, dus de Invicta of de Omega die jij laat zien zou ik zeker kunnen dragen.
Maar ik kan het niet voor jou beslissen en niemand hier…
Sterkte maandag.
Sorry hoor, maar wat heeft een horlogekeus nu met een begrafenis van een dierbare te maken.
Snap er niks van.
Als eerst gecondoleerd met het verlies.
En verder is het toch een schot voor open doel of niet?
Elk horloge behalve de Invicta duiker is geschikt, voor t geval er nog enige twijfel bestond.
Gecondoleerd met je verlies. Als je hierover moet gaan nadenken bij zo’n gelegenheid, dan denk ik dat je te maken hebt met een obsessie.
En daar probeer ik nu echt voor te waken. Het moet gewoon een hobby, een liefhebberij blijven. Een passie voor horloges hebben, moet ook nog kunnen. Maar niet meer dan dat.
Ik heb trouwens nog wel iets inhoudelijks toe te voegen: draag maar geen minute repeater.
Wij zijn PING PING PING hier vandaag bijeen PONG PONG, etc.
Wat maakt dat nou uit welke horloge je om doet die mensen zijn daar echt niet mee bezig ,dat zegt meer over je eigen als over de mensen die een dierbare hebben verloren .
Een die stil staat?
Gecondoleerd!
Draag wat je passend vindt, die duiker zou ik niet doen de rest kan.
Gecondoleerd.
Er zijn nog steeds mensen die er prijs op stellen dat je je een beetje ingetogen kleedt. Dit is gewoon minder smaakvol:
Een pak wordt niet meer verwacht maar in sommige kringen zeker nog gewaardeerd. Maar een pak als dit is dan weer minder geslaagd:
Dan beter in een nette spijkerbroek. Nette? Ikzelf vind dit ook minder geschikt:
Daar storen zich sommige mensen aan. De vraag is of je daar rekening mee wilt houden. Zo te lezen jij wel.
Je horloge maakt onderdeel uit van je outfit. That’s all. Een ingetogen horloge is wat geschikter dan een roségouden 47mm Invicta met knalgele wijzerplaat.
Maar is voor de indruk die je maakt is je horloge ondergeschikt aan de rest van je kleding, als je het je afvraagt.
Nee, tijd mag geen rol spelen. Alleen denkt de begrafenisondernemer en vooral de uitbater van de locatie daar anders over.
Ik moest hier toch wel even flink om lachen…