Bij mij is het glas halfvol abi.
En toch ga ik nog wel 20 jaar leven. De wereld heeft mij nodig.
Ik ben 30.
Met twee ouders die erg jong overleden zijn en mijn leefstijltje vind ik die uitspraak te gewaagd. Maar het klinkt morbider dan ik het bedoel.
Zoals we in Twente zeggen; kww.
Kiek’n wat 't wordt!
Naar mijn mening maakt het niks uit, gewoon om doen waar jij je prettig bij voelt.
Gecondoleerd om te beginnen. Ik moet zeggen dat de vraag mij oprecht verbaast. Wetende dat je hier nooit een eenduidig antwoord zal krijgen (geldt ook voor vergelijkbare topics).
Maar ik zou een horloge kiezen dat stil staat (geen grap). Puur symbolisch, even een moment van reflectie.
De UX, good choice. LI-ion met olievulling, out with a bang!
Kijk aan, nog meer vrolijkheid in dit toch al sombere topic.
Wat een hoop bull s*** reacties. Een begrafenis is triest, maar is nu eenmaal een gebeurtenis met bepaalde gebruiken. Ik wist trouwens niet dat de etiquette zegt geen horloge te dragen, toch iets bijgeleerd.
Ik zou voor keuze 1 of 2 gaan.
Ik ben niet de slimste. Leg eens uit dan?
Het was overigens geen verwijt.
Na afloop altijd gezellig. Gelijk de kroeg in, en het verdriet weg zuipen. Janken doe je maar tussendoor, en als je daarna je bed in kruipt.
Van mij mag, nee MOET iedereen lekker in zijn korte broek en slippers komen. Lekker zomers. Ik ben toch dood , dus al die lelijke witte benen mogen van mij gezien worden. En dan ook nog zo een Surinaams bandje erbij, met vrolijke dansende dragers. En hete kip na afloop. Met peper en zuur
Ik heb zelf een abonnement op de begraafplaatsen hier. Nog ff en ik heb een eigen parkeerplek
Yep. Thats the spirit.
Het maakt niet uit wat men draagt op een begrafenis. Voor mij telt de aanwezigheid van iemand.
Ik hoop oprecht voor je dat je ouder mag worden dan je ouders.
Beetje gezond leven kan helpen, Han
Ik ook! Maar mocht het niet zo zijn zit ik over de helft, dus ehh…
Ik laat de IPA’s en Cohiba’s niet liggen als ik er zin in heb
Oké man
Ik snap
Lekker leven is belangrijk inderdaad
Dat. En de één komt er wat later achter dan de ander. Cheers
Van de week nog hier in 010. Jongen van 21…
Daarom: Carpe diem
Door teveel off topic input krijg je altijd gekissebis.
Gewoon niet meer doen, zo simpel is het.
Dus, beheerst u zich en gedraag u een beetje.
Fijne dag verder