Heb eigelijk een te grote collectie met zwarte wijzerplaat. Wat te kiezen, klassiek of modern?
En ik wil afslanken, wat is hier “teveel”?
Veel chrono’s. Ik zou de Dugena weg doen. Ik weet niet hoe bijzonder deze is maar ik vind hem het minst mooi. Ze zijn natuurlijk allemaal mooi!
Mooie horloges maar lijken wel op elkaar. Ik zou de Heur er uit doen, die wijzerplaat is wat mij betreft uit evenwicht met de schuin geplaatste en (te) kleine subdial.
De Demasko zou je ook aan de muur kunnen hangen
Gewoon dit weeken nr 1, volgend weekend nr 2, etc…
Zelf zou ik de Damasko wegdoen; te groot en te rommelig. Maar ja, het is mijn smaak niet dus ik oordeel makkelijk
Als je het mij vraagt: de Damasko en de Dugena er uit. De Damasko is erg groot, de Dugena m.i. niet sprekend genoeg. Dan blijven er twee verschillende varianten over die je bij diverse gelegenheden kan dragen.
Ik zou de (onverwoestbare) damasko juist voor de weekenden houden, maarja het komt allemaal neer op smaak 🤷
Tudor er uit en Rolex er in!
Altijd een goed plan
In dit geval vind ik de Damasko te groot, dus die zou ik lozen.
Oppassen met horloges wegdoen die je zo 1 2 3 niet terug kunt kopen bij sellersremorse.
De Heuer en de Dugena zou ik eerst goed over nadenken als die je na aan het hart staan.
De Damasko en de Tudor kan je makkelijker terugkopen. Dus mijn focus zou op 1 van die 2 liggen qua verkoop.
Van mij mag de Heuer blijven. Als enige!
Nix wegdoen. Ik lees hier net iets te vaak het woord spijt.
Probeer bij een van de rode secondewijzers eens een rood rubbertje. Meteen een totaal ander horloge.
Dugena en Damasko eruit
Ik zou de middelste twee houden. De Heuer zie je niet vaak en draagt volgens mij erg comfortabel. De Tudor is met de kroon op de linkerzijde toch wel een lekker horloge voor dagelijks gebruik.
Kijk, dat is een goede tip!
De Damasko is niet veel groter dan de Pelagos, die zijn echt vergelijkbaar.
Rolex is geen optie, niet mijn ding…
Ik zou alles behalve de Tudor wegdoen en dan opzoek gaan naar een nieuwe chrono (want ik vermoed dat je die graag in de collectie wilt hebben)
Misschien een speedmaster?
De Tudor en de Dugena vind ik het leukste.
De Damasko en Heuer mogen gaan maar ik zou zelf de Heuer toch erbij houden.