Welk horloge draag jij op vakantie?

Vandaag deze:

Gisteren de Longines:

28 likes

NA :sailboat:

19 likes

Deze beater is prima voor alle dagen in Valencia waar ik woon. Mijn leven is een vakantie :wink: . 8 jaar geleden gekocht op een veilingsite voor iets over de 100 euro. Heb nog 2 suede banden onderweg, lichtblauw en lichtbruin. Zoals zichtbaar is er niet zo heel zuinig mee omgesprongen. Spatwaterdicht, alleen de NATO-strap is verkleurd. Vaak draag ik ook de Aquis, alleen voor kenners zichtbaar dat het wat duurder is dan een normaal horloge. Helaas is het dievengilde hier in Spanje ook op jacht naar de dure/populaire merken. Ik heb die niet, maar 1 advies: ga je naar Spanje, laat je Rolex, AP of Omega thuis in de kluis.

7 likes

Ik zal deze in Europa weer meenemen, op rubber zetten misschien eerst. Afgelopen jaren de BB58 (verkocht nu) mee en die was perfect.

21 likes

Dit zat me dus al weken dwars… Ik ben een beetje lomp aangelegd, en echt geen haar op mijn hoofd die er aan dacht een duur horloge mee te nemen! Naar aanleiding van een topic hier (dat ik nu nergens meer kan vinden) een casio “cartier” lookalike gekocht. Kan ik mooi proberen of ik het wat vind, en hoef ik er geen traan om te laten als er wat mee gebeurd!

13 likes

Deze Seamaster dus !

20 likes

20 likes

Idem hier, maar wel op staal:

23 likes

Eigenlijk altijd mijn Monster.
En een hele berg aan banden gaan er mee op vakantie.
Lekker wisselen😄

14 likes

Vandaag de Seamaster AT

24 likes

Bij mij zijn dat eigenlijk altijd (dressy) divers! Handig voor in het zwembad of de zee, maar ook zeker niet gek 's avonds met een linnen hemd! Eerst de Kamasu, maar sinds 2 jaar gaat de BB58 altijd mee.

20 likes

Volgend weekend naar Barcelona, waar ik wel vaker kom en daar draag ik absoluut mijn Breitling Superocean niet meer. Zeker niet in het openbaar vervoer.
Die zakkenrollers en ander tuig lopen er gewoon op en al snel wordt je gevolgd door een groepje.
Geeft geen fijn gevoel kan ik je verzekeren.

Er zijn gevallen bekend waarbij je pepperspray in je gezicht gespoten krijgt en er een groepje op je nek springt en je horloge en gsm jat. Gewoon op klaarlichte dag. Stond nog recent in de lokale media.

Dus even helemaal geen horloge om.

2 likes

Die Oriënt is yummie op die band

1 like

Ik neem een Seiko en mijn Oriënt Mako XL mee.

Inderdaad ik neem absoluut geen dure klok mee naar een buitenlands vakantieadres nope

1 like

De laatste jaren deze:

Komende zomer een maandje Sri Lanka deze:

Eenvoudig op een bruine canvas te zetten met de quick release springbars voor een heel andere look en feel :sunny:

26 likes

Dit, plus iets mechanisch. Een smartwatch, ook al is het een duikcomputer, kun je echt altijd en overal dragen in de meest ongure regionen. Een Baltic of Christopher Ward doet het altijd goed op een zorgeloze vakantie.

13 likes

De AT

29 likes

Beter Chris, Barcelona is verschrikkelijk als het gaat om dit soort criminaliteit. Ik woon al 8 jaar in Spanje, maar vermijd die stad als de pest. In “mijn” stad, Valencia, gebeurt er helaas sinds een paar jaar ook teveel, vooral rond en in het park. Beter niks, iets minder bekends en/of minder duurs. Hoe dan ook, fijne reis!

1 like

De Squale is ook mee :shark:

16 likes

Maandje met deze Australische topper gelopen in Vietnam. Lekker comfortabel in de tropische hitte, dikke lume omdat het vroeg donker is én goed waterdicht bij de verfrissende duik :slight_smile:

17 likes